Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا lز مسکو پسکوف روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: پیشبرد واکسن های روسی کرونا درخارج از روسیه با برخوردهای سیاسی مواجه می شود که آن را بسیار منفی ارزیابی می کنیم.

وی در این رابطه به سخنان اخیر هایکو ماس وزیر خارجه آلمان اشاره کرد که گفته بود روسیه و چین در موضوع تحویل واکسن کرونا به کشورهای دیگر ملاحظات سیاسی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 سخنگوی رئیس جمهوری روسیه گفت: ما به هیچ وجه این مساله را سیاسی نمی کنیم و معتقدیم که پیشبرد واکسن روسی کرونا در خارج از روسیه با برخوردهای سیاسی مواجه می شود. 

وی افزود: روسیه به شدت مخالف اعمال ملاحظات سیاسی در مساله واکسن کرونا است و چنین اقدامی را نمی پذیریم. 

مقامهای روس بارها از سیاست های غرب بویژه اتحادیه اروپا در مورد واکسن اسپوتنیک وی (واکسن اصلی کرونا در روسیه) انتقاد کرده و خواستار تایید هر چه فوری این واکسن از سوی بروکسل شده است. 

روسیه درخواست دادگاه اروپا در مورد ازدواج همجنس گرایان را رد کرد

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه در ادامه سخنان خود درخواست دادگاه حقوق بشر اروپایی برای آزادی ازدواج همجنس گرایان را رد کرد. 

پسکوف گفت: در قانون اساسی روسیه بطور قطعی و صریح تشریح شده است و نیازی به کسب توافق در مورد ثبت ازدواج همجنس گرایان وجود ندارد.

دادگاه اروپایی حقوق بشر خودداری روسیه از ثبت ازدواج همجنس گرایان را غیرعادلانه خواند و توصیه کرد که روسیه مراحل حقوقی برای آزاد کردن و ثبت چنین ازدواجی را آغاز کند. 

برچسب‌ها روسیه اتحادیه اروپا اسپوتنیک واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه اتحادیه اروپا اسپوتنیک روسیه اتحادیه اروپا اسپوتنیک واکسن کرونا ازدواج همجنس گرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟

به گزارش همشهری آنلاین، تحلیلگران نظامی بر این باورند که پدافند هوایی و جت‌های «سوخو-۳۵» روسیه در مقایسه با جنگنده‌های «اف-۱۶» پیشرفته‌تر و به روزتر است. وبگاه «بالگرین میلیتری» روز دوشنبه نوشت، هواپیماهای روسی به‌ویژه جنگنده سوخو-۳۵ به‌خاطر توانایی‌شان در شناسایی جنگنده‌های آمریکایی، از صدها کیلومتر مورد تحسین خلبان‌های آمریکایی قرار گرفته‌اند.

این جنگنده‌های مجهز به موشک‌های پیشرفته «آر-۳۷» می‌توانند جت‌های اف-۱۶ را مغلوب کنند. در این شرایط، هواپیماهای نیروی هوایی اوکراین در صورتی که مجبور به مقابله با این جت‌های روسی شوند، با چالش‌های مهمی مواجه می‌شوند. این درحالی است که بر اساس برخی گزارش‌ها سه فرودگاه در غرب اوکراین توسط کیف برای استقرار جنگنده‌های اف-۱۶ آماده می‌شوند.

روسیه موضع خود را به صراحت اعلام کرده که هر فرودگاهی، صرف نظر از موقعیت جغرافیایی آن، به عنوان مکان حملات علیه روسیه استفاده شود، یک هدف قانونی برای موشک‌های روسیه در نظر گرفته می‌شود. سوخو-۳۵ یکی از پیشرفته‌ترین جنگنده‌های روسیه است. تجهیزات اویونیک آن شامل رادار آرایه اسکن شده می‌تواند چند هدف را در بردهای طولانی ردیابی کند.

کد خبر 848174 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه جنگنده دفاع - جنگنده

دیگر خبرها

  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟