Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@20:42:13 GMT

حضور افسران دوپینگ در دربی ۹۶

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۷۴۲۰

حضور افسران دوپینگ در دربی ۹۶

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفتگو با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درباره آزمایش دوپینگ برای شهرآورد فردا در جام حذفی گفت: طبق روال همیشگی ما که در مسابقات لیگ برتر تست آنتی‌دوپینگ انجام می‌شود، در این مسابقه هم که فردا قرار است برگزار شود، همکاران ما حضور پیدا خواهند کرد و اقدام به انجام تست دوپینگ خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو روش وجود دارد؛ به صورت تصادفی یا هدفمند که همکاران‌مان براساس وضعیت موجود تصمیم می‌گیرند از کدام روش استفاده کنند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره انجام تست دوپینگ در دیگر بازی‌ها به ویژه لیگ یک گفت: هزینه‌ها بالاست و با توجه به شرایط فعلی و موضوع کرونا، امکان نمونه‌گیری از همه رده‌های سنی امکان‌پذیر نیست اما تلاش‌مان این است که از رده‌های مختلف لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو و فوتسال نمونه‌گیری انجام دهیم.

نوروزی درباره المپیک و اعزام تیم پزشکی از ایران توضیح داد: ما تمامی اقداماتی که نیاز بوده برای این موضوع انجام دادیم و طبق اطلاعاتی که از کلینیک محل برگزاری مسابقات گرفتیم، وسایل کامل و مجموعه‌های کامل کلینیکی در محل بازی‌ها وجود دارد و ما هم در حد توان و خیلی محدود، امکانات پزشکی همراه خودمان داریم که آن‌جا بتوانیم خدمات لازم و کافی را به ورزشکاران عزیز ارائه بدهیم.

بیشتر بخوانید: حضور مرد جنجالی قرمزها در تمرین

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی و پیشکسوت رادیو، صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، شروین اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان، تعدادی از رؤسای فدراسیون‌ها و جمعی از مدیران و پیشکسوتان ورزشی و اصحاب رسانه حضور داشتند.

پیکر زنده‌یاد اسکویی ظهر امروز در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • ببینید | جلوگیری افسران پلیس سعودی از عکس گرفتن یک زن با پرچم فلسطین مقابل کعبه
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان