Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرده اول : مار ، عقاب و عقرب

به گزارش رکنا، عقربه های ساعت 12ظهر را رد کرده بودند که قطاری از خودروهای پلیس حامل ده ها شرور و اراذل واوباش مناطق مختلف وارد مقر فرماندهی یگان امداد انتظامی مشهد شدند.

بین آن ها از هر سنی به چشم می خورد. که به گفته مأموران بدرقه شان، تا همین چند ساعت قبل کف خیابان های مشهد مشغول مزاحمت و ناامنی برای مردم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان این افراد همه مدل جرم و تبهکاری یافت می شد؛ از شرارت گرفته تا تیراندازی و زورگیری و سرقت های خیابانی.

نقطه مشترک همه شان هم خط وخال هایی بود که یا از طریق خودزنی روی دست و سینه و گردن و صورت ایجاد شده یا در نزاع های خیابانی با ضربات چاقو و شمشیر و قمه به وجود آمده بود.

انواع واقسام خال کوبی و تتو ها هم از مار و عقرب و عقاب گرفته تا چهره و گل روی دست و سینه و گردن و حتی صورتشان دیده می شد. خلاصه به هر طریقی بود آن ها می خواستند در میان مردم خطرناک تر جلوه کنند تا به قولی دیگران از آن ها حساب ببرند.

پرده دوم: حمله پلیس به تبهکاران

تا ادوات و لوازم سرقت شده متهمان در کنارشان چیده شود و مأموران به آرایش میدانی مجرمان را نظم بدهند، برای دقایقی کوتاه فرمانده انتظامی مشهد شرح کاملی از این عملیات ها داد.

به گفته سرهنگ حسین دهقان پور، این طرح نتیجه یک هفته کار تحقیقاتی و تلاش شبانه روزی مأموران کلانتری های مشهد بود که در 24ساعت گذشته به صورت هم زمان و با هماهنگی قضایی در مناطق مختلف شهر اجرا شد.

نتیجه این عملیات هم دستگیری 75مجرم خطرناکی بود که در میان آن ها اشرار تحت تعقیب، سارقان سابقه دار و زورگیران خشن به چشم می خوردند؛ متهمانی که حالا به بند قانون کشیده شده و در برابر مجریان نظم و امنیت اجتماعی به زانو درآمده بودند.

رئیس پلیس مشهد که خود را خادم مردم معرفی می کند، از ادامه این طرح های ضربتی خبر داد و تأکید کرد که برای ایجاد امنیت پایدار در مشهد، مردم به زودی شاهد مراحل دیگری از این سلسه عملیات خواهند بود.

سابقه داربودن برخی مجرمان دستگیرشده نیز موضوعی بود که سرهنگ دهقان‌پور در گفت وگو با ما به آن اشاره کرد و گفت که چند تن از این مجرمان اقدام به تخریب اموال عمومی ، ایجاد رعب ووحشت در مناطق مختلف، سرقت خیابانی و زورگیری های خشن با سلاح سرد کرده اند که دراین باره ده ها قبضه چاقو، شمشیر، قمه و حتی اسلحه گرم از آن ها کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی مشهد نقش مردم را در پیشگیری از وقوع جرم، امری مهم می داند و معتقد است که پیگیری و هوشیاری شهروندان می تواند در حوزه کشف جرائم کمک شایانی به پلیس بکند؛ همچون کشف یک پرونده سرقت های سریالی دوچرخه که با تماس یکی از شهروندان به نتیجه رسید.

هوشیاری شهروند مشهدی و ظن او به فردی مشکوک که در محله شان پرسه می زند، منجر به اعلام گزارشی به پلیس می شود و حضور بموقع مأموران نیز دست متهم یک پرونده 50فقره سرقت دوچرخه را رو می کند. عملیاتی که درنهایت به کشف 35دستگاه دوچرخه مسروقه از مخفیگاه این سارق و هم دست مال خر او منجر شد.

پرده سوم: اسکورت متهم به قتل با کلت

متهمان در ستون های چهار، پنج و هشت تایی به تفکیک کلانتری های مشهد نشسته بودند که به سراغ چند نفرشان رفتم. اولین متهم پسری جوان است. روی دست چپش انواع واقسام خال کوبی و تتو وجود داشت و زخمی کاری که روی دماغش خودنمایی می کرد.

خودش می گفت در جریان دعوایش با فردی شرور که به رویش اسلحه کشیده، ابتدا تا می خورده این فرد را با چماق کتک زده و بعد هم سلاحش را از او گرفته و مدتی فراری بوده است تا اینکه روز گذشته مأموران انتظامی که ردش را از قبل زده بودند، این جوانک شرور را مقابل زندان شناسایی و بعد از تعقیبش، او را در حاشیه شهر دستگیر کرده اند.

در بازرسی از مخفیگاه این شرور سابقه دار یک کلت جنگی کشف و ضبط شد. او که به تازگی از زندان آزاد شده بود تا همین چند هفته پیش هم بند یکی از دوستانش بوده که به اتهام قتل 3نفر در زندان است.

روز دستگیری هم به خواسته دوستش به زندان رفته بود تا او را ملاقات کند، ولی در تور امنیتی مأموران افتاد.

پرده چهارم: خرید شلوار کردی جرم است؟

دیگر متهم دستگیرشده نیز فردی شرور است که مدعی بود برای خرید شلوار کردی همراه پسرخاله قصابش به زندان رفته است که مأموران دستگیرش کرده اند. طبق ادعای این مرد جوان، پسر خاله او گویا برای ذبح گوسفندی جلو پای فردی شرور که قرار بوده است آزاد شود، مقابل زندان رفته و این فرد هم در پی خرید شلوار کردی به فروشگاهی مقابل زندان رفته است.

اما زمانی که این افراد سوار خودروهایشان می شوند، در یکی از خیابان ها به دام پلیس می افتند. البته این ماجرا شکل دیگری هم داشت که از زبان رئیس پلیس مشهد بیان شد. آنچه واقعیت پرونده بود، این است که این فرد همراه با چند مجرم دیگر با چوب و چماق و قمه برای اسکورت یکی از اشرار تازه آزادشده به زندان رفته اند و سپس در یک نزاع جمعی شرکت کرده اند که پلیس وارد عمل می شود و او و چند هم دست دیگرش را دستگیر می کند.

روایت آخر: سرقت 150موتورسیکلت

بعد از تهیه خبر و مصاحبه های مختلف رسانه ای، دستور انتقال متهمان به زندان صادر شده بود که دراین بین به سراغ متهمی دیگر رفتم. ابتدا نمی خواست صحبت کند و مدعی بود خطایی از او سر نزده است، اما در ادامه که یخش باز شد، فهمیدم 150دستگاه موتورسیکلت با شگردی ماهرانه سرقت کرده است. او موتورسیکلت هایی را که در یکی از سایت های واسطه برای فروش گذاشته شده بودند، شناسایی و با جلب اعتماد مالک آن ها را سرقت می کرده است.

پرونده ای که تعداد شکاتش روبه افزایش بود، اما متهم مدعی بود فقط 6دستگاه موتورسیکلت سرقت کرده است. هنوز سؤالات زیادی بود که می شد از تک تک متهمان دستگیرشده پرسید، اما محدودیت زمان مجال نداد و این افراد با همان قطار خودرویی که آمده بودند، به زندان انتقال داده شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی شرور زورگیران اسلحه اخبار حوادث خراسان رضوی سرقت شرور اسلحه ارازل و اوباش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی قیمت هلیا هلیا دختر قمه کش قتل دختر قمه کش بازیگر سینما و تلویزیون قمه کشی بازیگر زن بورس زندان رفته هم دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی مطرح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نظرآباد افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو سارق را در این زمینه شناسایی و تعقیب و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما پس از مواجه شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به هشت فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نظرآباد خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6095167

دیگر خبرها

  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد