Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کمیته نظارت و بازرسی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تقویت می‌شود، گفت: خوشبختانه میزان فوتی‌های ناشی از کرونا در استان ۵۲ درصد کاهش یافته که به‌خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون است. فتح‌الله حقیقی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به روند مقابله  با کرونای سویه دلتا در استان زنجان گفت: استان زنجان جزو برترین‌ها از نظر تعداد واکسیناسیون و شمار مراکز تجمیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان واکسیناسیون کرونا در مناطق کم برخوردار باید به بالای ۷۰ درصد برسد.

وی افزود: مقرر شد، دستگاه‌های متولی امر به‌ویژه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، به‌صورت لحظه‌ای روند تزریق واکسیناسیون  در استان  رصد کنند تا مناطق با وضعیت قرمز به رنگ زرد تغییر کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در هفته سوم تیر امسال نسبت به هفته دوم این ماه تعداد بیماران کرونایی سرپایی در حدود ۵۹۶ افزایش پیدا کرده است که این روند می‌تواند شمار بستری‌ها را افزایش دهد، افزود: میزان فوتی‌های ناشی از کرونا در استان ۵۲ درصد کاهش یافته است که به‌خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و  واکسیناسیون است.

حقیقی با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: همه شهروندان و خصوصا صاحبان اصناف موظف به‌رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند؛ کمیته نظارت و بازرسی تقویت می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:  استاندار اردبیل: کسبه با تعهد کتبی به رعایت ۹۰ درصدی دستورالعمل‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند   انتهای پیام/  برچسب ها: فتح الله حقیقی زنجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فتح الله حقیقی زنجان رعایت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

اسماعیل خوشوقت گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند و افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: نکته مهم و قابل تامل در آمار جانباختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده بوده و ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جانباختگان، راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملا مشخص است.

خوشوقت گفت: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌ها به خصوص زیر ساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد