Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سرپرست تیم بانوان دوومیدانی پلیمر خلیج فارس می‌گوید: امسال به دنبال کسب نتایج بهتر نسبت به سال گذشته هستند.

مژده شرفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال تیم پلیمر در دو لیگ نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شرکت خواهد کرد و به دنبال کسب نتایج بهتری نسبت به سال گذشته هستیم و کادر فنی این تیم‌ها هم متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در چند سالی که مسابقات دوومیدانی باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، همواره تیم پلیمر خلیج فارس یکی از مدعیان بوده و افتخارات زیادی نیز کسب شده است.

شرفی اضافه کرد: تیم‌های ما با برنامه در رقابت‌ها شرکت می‌کنند و با توجه به مدیریت خوب باشگاه مشکل خاصی نداریم و

نایب‌رئیس بانوان هیئت دوومیدانی لرستان خاطرنشان کرد: سال قبل در دو تیم جوانان و بزرگسالان از هشت ورزشکار و چهار مربی لرستانی استفاده کردیم و با تیمداری پلیمر می‌توان به استعدادیابی در لرستان امیدوارتر بود.

وی افزود: در چند سال گذشته کار استعدادیابی در لرستان آغاز شده و همچنان با قدرت ادامه دارد و نفرات خوبی نیز شناسایی و جذب تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد شده‌اند.

شرفی گفت: حتی باوجود شیوع ویروس کرونا از استعدادیابی غافل نشده‌ایم، هرچند که در بعضی مواقع خیلی اذیت شدیم و بدون شک از دوومیدانی بانوان  لرستان در سال‌های آتی بیشتر خواهیم شنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی خلیج فارس ایسنا لرستان پلیمر خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، آئین رونمایی از سردیس استاد محمدصادق سیف پدر خوشنویسی خرم‌آباد روز یکشنبه در مراسم یادمان این هنرمند برجسته خوشنویسی لرستان برگزار شد.

زنده‌یاد «محمدصادق سیف» متولد ۱۳۱۴ در خرم‌آباد و از نخستین موسسان انجمن خوشنویسان خرم‌آباد و از شخصیت‌ها و مشاهیر فرهنگی لرستان به شمار می‌رفت که ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ پس از طی یک دوره بیماری در ۸۸ سالگی درگذشت.

این سردیس اثر هنرمند مجسمه‌ساز لرستانی حمید دریکوند است که در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی خرم‌آباد نصب خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900659

دیگر خبرها

  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد