Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمد خالقی رئیس اداره حفاظت محیط زیست بجنورد گفت : از فرد متخلف لاشه یک راس بره قوچ وحشی، یک قبضه سلاح ساچمه زنی تک لول غیرمجاز، دو راس اسب و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید 

دستگیری سه شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سالوک

او گفت : متخلف بعد از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادگاه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق قانون شکار و صید جریمه شکار هر راس قوچ وحشی به لحاظ مطالبه ضرر و زیان مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال تعیین شده است.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری شکارچی محیط زیست خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان از دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیر مجا‌ز در شهرستان پلدختر خبر داد.   محمد صالحی گفت: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر به دو گروه شکارچی غیر مجاز برخورد کردند که پس از شناسایی این متخلفان و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری آن ها شدند. 

وی افزود: از گروه صیادان غیرمجاز ١٠٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه نه عدد تور و قلاب ماهیگیری کشف و ضبط شد.   فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان ادامه داد: اداوت گروه شکارچیان نیز  کشف و ضبط شد.   صالحی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده متخلفان به منظور انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و با دستور مقام قضایی روانه بازداشتگاه شدند.

وی از هم استانی ها و نیز هموطنان عزیز خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس گیرند تا در اسرع وقت نسبت به آن رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری متخلفان چرای غیرمجاز دام در منطقه شیدا
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد