Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در بدو ورود به ایلام در فرودگاه شهدا اظهار داشت: ایلام سرزمین مردمان ولایی، متدین و غیوری است که بیش از سه هزار شهید و ۵۰ هزار ایثارگر و رزمنده در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: قوه قضاییه از ابتدا تاکنون سفرهای استانی را برای پیگیری امور قضایی و سایر مشکلات در دستور کار داشته و این سفر نیز در همین راستا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس قوه قضاییه تاکید کرد: مسائل و مشکلات این استان بر اساس برنامه ریزی های قبلی احصا شده است و تلاش می شود در این سفر تا حد امکان با همکاری سایر ارگان ها برای گره گشایی از مشکلات مردم تصمیم گیری شود.

حجت‌الاسلام اژه‌ای یادآور شد: همه دستگاه های مسوول اعم از قضایی و اجرایی و سایر نهادها وظیفه دارند با همکاری و همراهی در جهت حل مشکلات استان ایلام با یکدیگر تعامل سازنده داشته و قوه قضاییه نیز در این مسیر آمادگی هرگونه فعالیتی را دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: بتوان در این مسیر بخشی از مشکلات استان ایلام را با تصمیمات مقتضی حل و فصل کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه روز پنجشنبه در راس هیاتی از معاونان این قوه از طریق فرودگاه شهدا وارد ایلام شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، این نخستین سفر استانی حجت الاسلام والمسلمین اژه ای پس از انتصاب به ریاست قوه قضاییه است و وی را در این سفر یک روزه جمعی از معاونان دستگاه قضا از جمله دادستانی کشور  و رییس دیوان عدالت اداری  همراهی می کنند.

در این سفر مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان ایلام و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در جلسه شورای اداری از برنامه‌های رییس قوه قضاییه در سفر به استان ایلام خواهد بود.

برچسب‌ها استان ایلام غلامحسین محسنی اژه‌ای قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام غلامحسین محسنی اژه ای قوه قضاییه استان ایلام غلامحسین محسنی اژه ای قوه قضاییه حجت الاسلام استان ایلام قوه قضاییه اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضاییه در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ‌در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان از برنامه های ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ‌و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر است.

هم‌چنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکل اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه