Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در مراسم اهدای ۷ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند روستای چهارموران شهرستان کوهرنگ با حضور نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۵۰ سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جهیزیه اهدایی به نوعروسان نیازمند تحت حمایت و غیرتحت حمایت شامل کالا‌های اساسی و وسایل الکترونیکی است.

بیشتر بخوانید

اهدای ۳۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بروجن

محمدی ضمن تقدیر از مشارکت خیران و مؤسسات خیریه در تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند استان اضافه کرد: اهدای هدیه ازدواج به پسران خانواده‌های تحت حمایت، تهیه جهیزیه برای ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج از دیگر خدمات این نهاد است.

او بابیان اینکه تأمین مسکن ایمن و مقاوم از شاخص‌های اصلی توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است ادامه داد: مراحل احداث ۱۶۵ واحد مسکن روستایی در سراسر استان آغاز شده است.

محمدی گفت: همچنین طی یک تفاهم‌نامه با بنیاد مستضغفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مسکن و مشارکت خیران ۲۵۰۰ واحد مسکونی طی سال جاری و سال آینده برای نیازمندان احداث می‌شود.

شایان ذکر است، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان، مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی، مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

همچنین مراسم افتتاح خانه بهداشت و مسجد روستا نیز برگزار شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اهدای جهیزیه نوعروسان نیازمند سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین نمایشگاه گلخانه‌سازی، گل و گیاه چهارمحال و بختیاری

چهارمین نمایشگاه تخصصی گلخانه‌سازی، گل، گیاهان و ماهیان زینتی استان چهارمحال و بختیاری گشایش یافته است و تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081644 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۲۳۰ سری جهیزیه به زوج های کم برخوردار
  • اهدای ۸ سری جهیزیه در شهرستان هریس
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا قسمتی ابری
  • ثبت بیش از ۳ هزار مورد تغییر نام در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • چهارمین نمایشگاه گلخانه‌سازی، گل و گیاه چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود