Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:08:59 GMT

برنامه های ویژه برای تحکیم بنیان خانواده صورت بگیرد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۸۸۴۷

برنامه های ویژه برای تحکیم بنیان خانواده صورت بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به گرامیداشت هفته ازدواج در محل استانداری زنجان گفت: حوزه اجتماعی به ویژه جوانان و مقوله مهم ازدواج متخصصان خاص خود را می‌طلبد.

وی با بیان برنامه های ویژه برای تحکیم بنیان خانواده صورت بگیرد، اظهار کرد: افراد غیرمتخصص نمی‌توانند در این حوزه به نتیجه و یا موفقیت لازم برسند و باید به امور جوانان ویژه توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان با بیان اینکه مسائل اجتماعی به دلیل عمیق بودن، باید با ارائه راهکارهایی عملیاتی برطرف شود، گفت: باید خروجی کار نتیجه و کار آیی لازم را به همراه داشته باشد.

حقیقی تاکید کرد: صرف ازدواج کافی نیست و برای پایداری و دوام این امر مهم باید مسئولان و متولیان امر پای کار باشند.

وی با بیان اینکه با شعار و حرف زدن نمی‌توان کاری انجام داد، ابراز کرد: باید مسائل مربوط به جوانان به ویژه ازدواج در عمل نمود داشته باشد و فراهم کردن زمینه ازدواج یک جوانان خود اقدام مهم و ارزشمند است.

استاندار زنجان تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان است و تمامی کارها بر عهده این اداره کل نیست.

حقیقی گفت: مشاوره در تمامی ابعاد مختلف زندگی و فردی امری مهم است و عده‌ای، مشاوره را امری ناخوشایند تصور می‌کنند در حالی که این کار به بهتر زیستن کمک می‌کند و در شرایط کنونی اجتماعی و از طرفی اصلاح فرهنگ ایجاب می‌کند که افراد در صورت بروز مشکل بیش از گذشته از مشاوره‌های لازم استفاده کنند.

وی ابراز داشت: مشارکت بانک‌های عامل علاوه بر اعطای وام‌های ازدواج نیز می‌تواند در امر رفع مشکل ازدواج و اعطای تسهیلات دیگر موثر واقع شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه در مقابل موضوع طلاق نیز امر مهمی است، افزود: برای حفظ و پایداری ازدواج باید اقدامات لازم انجام گیرد.

کد خبر 5258359

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان جوانان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا ایلام اردبیل گرگان اراک حجاب و عفاف عکس استانها سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان

فراخوان ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

این مراسم همزمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اهدای هدایای نفیس به زوجین برگزار خواهد شد.

تاریخ عقد از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقه‌مندان می‌تواننند جهت ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عدد 2 را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد