Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@14:47:37 GMT

دو تیم اروپایی به دنبال جذب مدافع تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۹۰۲۰

دو تیم اروپایی به دنبال جذب مدافع تیم ملی

خبرورزشی – مسئولان باشگاه خنت تغییرات گسترده‌ای در سطح تیم فوتبال این باشگاه ایجاد کرده‌اند و براین اساس میلاد محمدی یکی از دیگر گزینه‌های خروج از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستانی است.

تیم‌های آاِک یونان و فنرباغچه ترکیه پیشنهادهای رسمی برای جذب میلاد محمدی به خنت بلژیک ارائه کرده‌اند.

هرچند مبلغ دقیق پیشنهاد باشگاه ترکیه‌ای روشن نیست، اما به نظر می‌رسد بیشتر از پیشنهاد اولیه ۵۰۰ هزار یورویی آاِک یونان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خنت برای فروش میلاد محمدی چراغ سبز نشان داده است، اما تصمیم نهایی را باید این بازیکن بگیرد.

بیشتر بخوانید: عصبانیت هواداران تیم اروپایی از خرید بازیکن ایرانی/ انتقال ستاره تیم ملی به تیم یونانی جنجالی شد/ پای طارمی وسط آمد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلاد محمدی فنرباغچه آاک آتن فنرباغچه میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد

به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت از سری مسابقات پلی‌اوت سوپر لیگ والیبال روسیه تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی ایرانی خود توانست به راحتی و با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و رتبه سیزدهمی خود را حفظ کند.

در این دیدار اورال اوفا ست های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 16 و 25 بر 20 پیروز شد تا در فاصله یک  بازی مانده به پایان دور پلی اوت رتبه سیزدهمی را از آن خود کرده باشد.

میلاد عبادی فردا آخرین بازی خود را برای این تیم مقابل نووگورود‌ انجام خواهد داد و سپس راهی اردوی تیم ملی والیبال ایران پس از استراحتی چند روزه خواهد شد.

همچنین در فینال سوپر لیگ روسیه تیم زنیت کازان با سرمربی گری آلکسی وربوف و توماس توتولو دو برد برابر دینامو مسکو کسب کرده اند و به تنها یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • کشف یک مقبره ۲۲۰۰ ساله مجلل در چین
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای