Web Analytics Made Easy - Statcounter

تماشاگران و کاربران سایت IMDB در حال حاضر از ۱۰ به قهرمان امتیاز ۸٫۹ را داده‌اند. با توجه به این‌که فعلا ۱۶۰ نفر برای رای دادن به فیلم اقدام کرده‌اند نمی‌توان این عدد را خیلی مهم دانست اما آن پایین در گوشه تصویر نمره Metascore هم دیده می‌شود که فعلا عدد ۷۳ را نمایش می‌دهد. برای این‌که متوجه شوید منتقدان خیلی از قهرمان خوش‌شان نیامده، بهتر است بدانید Metascore فیلم‌های «درباره الی»، «فروشنده»، «جدایی نادر از سیمین» و «گذشته» به‌ترتیب ۸۷ و ۸۵، ۹۵ و ۸۵ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر فرهادی در نشست خبری فیلم در پاسخ به سوالی درباره مضمون فیلم «قهرمان» گفت: «در ایران فرد حاضر است همه چیز را از دست بدهد تا آبرویش و تصویری که جامعه از او دارد را حفظ کند. آرامش و احساس اعتماد به نفس ناشی از دانستن این‌که شما از شهرت خوبی برخوردار هستید ، به حدی است که برای حفظ آن ، در نهایت به یک زندگی متزلزل در مورد زندگی خود خواهید رسید، که متفاوت از تصویری است که از آن استفاده می‌کنید.»

شبکه‌های اجتماعی یکی از موضوعات اصلی فیلم است و اصغر فرهادی در این‌باره گفت: «این تنها یکی از جنبه‌های داستان است و فقط به دلیل این‌که رسانه در بین جوانان ایران در حال حاضر در همه جا حضور دارد. همچنین مقایسه‌ای است بین نحوه رفتار مردم در آن بستر مجازی و در جامعه واقعی ایرانی.»

فیلم «قهرمان» با مدت زمان دو ساعت و هفت دقیقه، درباره شخصیتی به نام رحیم است که به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی‌اش در زندان به سر می‌برد اما طی دو روز مرخصی در تلاش است، شاکی خود را با پرداخت بخشی از بدهی متقاعد به پس گرفتن شکایت خود کند، اما اتفاقات آن‌گونه که برنامه ریزی شده پیش نمی‌رود. در این فیلم امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران که اغلب آنان چهره‌های جدید هستند، مقابل دوربین فرهادی رفته‌اند و هایده صفی‌یاری نیز تدوین فیلم را بر عهده دارد.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1535314

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران جشنواره های سینمایی جشنواره فیلم کن اصغر فرهادی فیلم قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس