Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:06:40 GMT

واگذاری ۲۸۵ واحد مسکن به مددجویان در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۹۲۸۰

واگذاری ۲۸۵ واحد مسکن به مددجویان در اردبیل

بهزاد ستاری در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در گرامیداشت هفته بهزیستی ۳۴ واحد مسکونی در سطح استان به مددجویان واگذار شده و یا در مرحله واگذاری است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته مجموع واگذاری‌های ما در حوزه مسکن ۲۵۱ واحد بوده که با ۳۴ واحد واگذاری در گرامیداشت هفته بهزیستی این تعداد به ۲۸۵ واحد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در کنار تأمین مسکن برای مددجویان و معلولان که با کمک ویژه سازمان و همراهی خیرین انجام شده، در بخش اشتغال نیز برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری به انجام رسیده و در سه ماهه اول امسال نیز به تناسب استخدام دستگاه‌های دولتی سهمیه معلولان مورد توجه قرار گرفته است.

ستاری افزود: با مشوق‌هایی که سازمان بهزیستی به کارآفرینان ارائه می‌کند، بخش عظیمی از صنایع و واحدهای تولیدی در سطح استان علاقمند به جذب مددجویان و گروه‌های معلول هستند تا بتوانند این جمعیت نیازمند را تحت پوشش اشتغال و کارآفرینی مولد ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سطح استان رویکرد سازمان بهزیستی یک رویکرد حمایتی و پشتیبانی از گروه‌های مختلف و جامعه هدف بهزیستی است که تلاش می‌شود این هدف‌گذاری‌ها در حوزه‌های مختلف به صورت شفاف تبیین و تشریح شود.

ستاری به برنامه‌های پیشگیرانه این سازمان و موفقیت اجرای طرح‌های مختلف در این بخش اشاره کرد و ادامه داد: هم در اجرای طرح غربالگری بینایی و هم شنوایی بخش عظیمی از هدف‌گذاری‌ها به ثمر نشسته و ما ورودی به مدارس استثنایی را به حداقل رساندیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: در کنار این برنامه‌های پیشگیرانه حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر نیز به عنوان هدف اصلی مورد توجه سازمان بهزیستی است.

کد خبر 5258395

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل بهزیستی اردبیل مسکن مددجویان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا گرگان ایلام اردبیل اراک حجاب و عفاف سیستان و بلوچستان عکس استانها مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت‌حیدریه گفت: ۴۲ قطعه از اراضی ملی در قالب نهضت ملی مسکن روستایی در روستای کلاته ثم بخش رخ قرعه کشی و به جوانان فاقد زمین و مسکن واگذار شد.

قناد افزود: مقرر شد به همه این افراد تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت با کارمزد ۴ درصد و باز پرداخت ۲۰ ساله اعطا شود.

او گفت:این متقاضیان بایدظرف یکماه پس از اخذ مجوز باید شروع به ساخت کنند.

دیگر خبرها

  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری