Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل گفت: متأسفانه کرونا تقریباً صد درصد فعالیت‌های فرهنگی و هنری را به تعطیلی کشانده که نیاز است در کنار برگزاری هر برنامه فرهنگی و هنری نسبت به ترویج مقوله ایثار و شهادت پرداخته شود. - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی صبح امروز در نشست کارگروه شبکه مجازی با محوریت ایثار و شهادت در اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای تحقق برنامه‌های جامع و فرهنگی به عنوان یکی از ضروریات مهم و اساسی تلقی می‌شود که به همین منظور مبارزه با ظلم و فساد بسیار حائز اهمیت بوده و در جامعه اسلامی نقش مهمی ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقوله ایثار و شهادت با از خودگذشتگی در برابر ظلم و تاریکی نیازمند ترویج و فرهنگ‌سازی است و شهیدان والامقام کشورمان این مهم را در جامعه نهادینه‌سازی کرده‌اند که انتظار داریم مسئولان و متولیان مربوطه نیز به این مهم اهمیت ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت از مقوله قیام امام حسین(ع) برگرفته شده و مقابله با ظلم و فساد به عنوان یک اولویت اساسی است که برای اهداف والای شهادت این مهم در جامعه اسلامی مورد درک و فهم شهدای کشورمان قرار گرفته است.

بحرالعلومی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت جزو فرهنگ غنی و ناب اسلام است که با شناخت صحیح از اشاعه جامعه اسلامی می‌تواند شرایط مناسب فردی و اجتماعی را با به همراه داشتن بهترین نتایج رقم بزند و بسترهای مناسبی را در سطح جامعه اسلامی فراهم کند.

نجف‌آباد پایتخت ایثار و شهادت استان اصفهان شدکنگره 3 هزار شهید ایلامی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شودبزرگترین مجموعه پژوهشی و فرهنگی ایثار و شهادت در شرق تهران احداث می‌شود

وی اظهار کرد: متأسفانه کرونا تقریباً صد درصد فعالیت‌های فرهنگی و هنری را به تعطیلی کشانده که به همین منظور استفاده از ظرفیت فضای مجازی جزو ضروریات مهم و اساسی است و نیاز است در کنار برگزاری هر برنامه فرهنگی و هنری نسبت به ترویج مقوله ایثار و شهادت پرداخته شود.

انتهای پیام/144/ش 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگی و هنری ایثار و شهادت جامعه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اماکن تاریخی_ فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ تعطیل است.
محمد ثابت اقلیدی افزود: فردا ۱۵ اردیبهشت در شیراز، مجموعه‌های تاریخی- فرهنگی حافظ، سعدی، ارگ کریم‌خانی، موزه سنگ‌های تاریخی هفت‌تنان، موزه پارس، موزه گرمابه وکیل در شیراز تعطیل است.
به گفته او؛ میراث‌های جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، بیشاپور، تنگ چوگان، موزه بیشاپور، کاخ اردشیر فیروزآباد، کاخ ساسان سروستان، مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب و موزه مردم‌شناسی کازرون، نیز پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود
  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود