Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون بسکتبال نسبت به حواشی پیرامون شابعه قهر و عدم اعزام مربی تیم ملی به المپیک توکیو واکنش نشان داد

به گزارش طرفداری، پس از اتفاقات و حواشی رخ داده در فرودگاه امام خمینی (ره) در جریان بازگشت تیم ملی بسکتبال از ژاپن اکنون حاشیه‌ای دیگر از اردوی تیم ملی و البته کادر فنی به گوش می‌رسد که بر نگرانی‌های علاقمندان به این رشته محبوب در آستانه المپیک توکیو افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جریان از این قرار است که پس از عدم حضور فرزاد کوهیان، مربی تیم ملی در جلسات تمرینی برخی افراد خبر از اختلاف بین او و مهران شاهین‌طبع دادند. البته این قضیه به همینجا ختم نشد و در فضای مجازی از پایان دوران حضور کوهیان در تیم ملی و همچنین عدم اعزامش به المپیک توکیو صحبت می‌شد.

در واکنش به این حواشی، مسعود قاسمی، سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران با تکذیب قاطع این اخبار به میزان گفت:

این خبر‌ها کاملا کذب بوده و هیچ مبنا و اساسی ندارد. تعجب می‌کنم که برخی افراد اینقدر زود قضاوت می‌کنند. اصلا هیچ قهر و اختلافی بیم کوهیان و شاهین‌طبع نیست.

او خاطرنشان کرد:

کوهیان به دلیل برخی امور شخصی در چند جلسه تمرین حضور نداشت و همین باعث شد تا شایعاتی درخصوص قهر با سرمربی و عدم اعزام به المپیک مطرح شد، وگرنه هیچ اتفاقی رخ نداه است. از تمامی کسامی که حاشیه‌سازی می‌کنند خواهش می‌کنم روز یکشنبه به فرودگاه امام خمینی بیایند و ببینند که آیا کوهیان اعزام می‌شود یا خیر؟

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال درباره بازی‌های تدارکاتی با اسپانیا اظهار کرد:

همه تیم‌ها در شرایط خوبی به سر می‌برند و اسپانیا که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های کسب عنوان قهرمانی المپیک است برای انجام بازی دوستانه دعوت کرد که همین نکته قابل توجهی است. همچنین رابطه خوبی بین رییس فدراسیون ایران و اسپانیا وجود دارد و البته بازی خوب تیم ایران در جام جهانی اخیر برابر اسپانیا در این دعوت تاثیر داشت. واقعا تجربه خوبی پیش از المپیک بود و امیدوارم در المپیک به دردمان می‌خورد.

قاسمی در پایان خبر داد:

به دنبال برگزاری یک دیدار دوستانه دیگر در کشور ژاپن با تیم ملی آرژانتین هستیم که این موضوع هنوز نهایی شده و منتظر تایید میزبانی از سوی ژاپن هستیم.

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها پیروز قربانی در طرفداری: با یک قبض برق نمی توانید علی کریمی را خراب کنید! حمله پرسپولیس به تلویزیون؛ حق پخش نمی دهند، گستاخی هم می کنند هشت مرداد، هشت مدیر فوتبالی مادام العمر محروم می شوند کمپس: مسی هیچوقت مانند مارادونا نخواهد شد افشای فایل صوتی فلورنتینو پرز در سال 2012: کریستیانو رونالدو یک احمق مریض است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار

مربی برزیلی زنیت سن‌پترزبورگ درباره اخبار پیوستن احتمالی نیمار به این تیم صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویلیام دی اولیویرا، مربی زنیت به شبکه تلویزیونی Match TV روسیه گفت که انتقال نیمار، مهاجم کنونی الهلال عربستان به این تیم بعید است.

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

پیش از این، کافو، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل گفته بود که اگر زنیت پیشنهاد مناسبی بدهد، نیمار ممکن است راهی روسیه شود.

ویلیام دی اولیویرا در واکنش به این پرسش که آیا جذب نیمار می‌تواند به واقعیت بپیوندد، گفت: بعید می‌دانم. دستمزد نیمار کمی با آنچه بازیکنان زنیت دریافت می‌کنند، متفاوت است.

در اکتبر 2023، نیمار دچار آسیب‌دیدگی رباط صلیبی شد که در خانه دوران نقاهت را طی می‌کرد. این بازیکن برزیلی 32 ساله اخیراٌ به الهلال بازگشته است. نیمار دو بار با بارسلونا قهرمان اسپانیا و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او همچنین 5 بار با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ دسته اول فرانسه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟