Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امور ثبتی و حقوقی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت سن بین 20 تا 35 سال دانشجو رشته حقوق یا داشتن حداقل مدرک لیسانس حقوق آشنا به امور مشاوره (در صورت عدم آشنایی و در صورت علاقه در حین کار آموزش رایگان داده میشود) ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 9 تا 4 حقوق ثابت وزارت کار بیمه پورسانت از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس تلگرام: 09338832384 واتساپ: 09338832384 آدرس: تهران - میدان آرژانتین   پربیننده ترین نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر اعلام شد استخدام کارشناس اداری و تکنسین کنترل کیفیت در قزوین استخدام سرناظر با سابقه راهسازی در 4 استان استخدام حسابدار در شرکت رهام پخش پرتو در آذربایجان غربی استخدام دستیار مدیر غذا و نوشابه در گروه هتل های بین المللی اسپیناس/تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!

یک حقوقدان و کارشناس امور بین الملل با اشاره به توئیت سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نوشت:آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشان‌شان دهید!

به گزارش ایسنا، رضا نصری، حقوقدان و کارشناس امور بین الملل با بازنشر توئیت سفیر رژیم صهیونیستی نوشت:

«سفیر اسرائیل در سازمان ملل متحد می‌گوید اسرائیل باید در نظر داشته باشد از این سازمان - که آن را یک سازمان فاسد می‌خواند - خارج شود! 

بله لطفا! 

آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشان‌شان دهید!»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • وقف به عنوان یک سنت حسنه با دانش‌های جدید آمیخته شده است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است