Web Analytics Made Easy - Statcounter

 این پیامک شامل کد یکتا بیمه، لینک نسخه قابل چاپ بیمه و لینک سامانه استعلام اصالت بیمه نامه  است. کد یکتای 10 رقمی بیمه، به منظور کاهش اشتباهات شرکت‌ها، در زمان صدور بیمه ایجاد شده است. این کد که با دستور بیمه مرکزی، در بیمه شخص ثالث درج می‌شود؛ صحت بیمه نامه  را تایید می‌کند. با استفاده از این کد، بیمه گذار  می‌تواند با مراجعه به سایت بیمه مرکزی، اطلاعات مربوط به خود را مشاهده و در صورت نیاز از نسخه فیزیکی پرینت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 نسخه الکترونیکی و نسخه فیزیکی بیمه نامه ، هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و در پروسه تمدید بیمه‌نامه مشکلی ایجاد نمی‌کند. به گفته رئیس بیمه مرکزی، کد یکتا از نظر پلیس و قوه قضاییه بیمه نامه محسوب می‌شود. اگر کد یکتای بیمه را دریافت نکرده‌اید، نگران نباشید؛ در ادامه این مقاله قصد داریم، به پرسش چگونه کد یکتای بیمه شخص ثالث را دریافت کنیم بپردازیم.      
روش‌های خرید بیمه شخص ثالث چگونه است؟
در صورتی‌که قصد خرید بیمه شخص ثالث را داشته باشید، می‌توانید از دو طریق برای آن اقدام کنید. در گذشته مرسوم‌ترین راه برای خرید بیمه شخص ثالث، مراجعه به دفتر و نمایندگی بیمه مورد نظر بود. بیمه گذار باید با مدارکی مانند کارت ماشین، گواهینامه، بیمه نامه ثالث و کارت ملی و...به شرکت بیمه مورد نظر مراجعه می‌کرد.
اما حالا با وجود اینترنت، بسیاری از صنایع به سمت خدمات الکترونیک و آنلاین می‌روند. خدمات شرکت‌های بیمه نیز، از این قائده جدا نیست و حالا امکان خرید و فروش بیمه به صورت اینترنتی فراهم شده است. خرید بیمه ثالث به صورت اینترنتی، به کاربر امکان مقایسه خدمات شرکت‌های بیمه را می‌دهد؛ با ابزار مقایسه، بیمه گذار  انتخاب و خریدی آگاهانه خواهد داشت. در خرید آنلاین بیمه شخص ثالث، بیمه گذار با محدودیت زمانی و مکانی مواجه نشده و بدون اتلاف وقت و با صرفه‌جویی در هزینه‌ها، خرید یا تمدید بیمه را انجام می‌دهد. 

   
خرید آنلاین بیمه شخص ثالث؛ بدون محدودیت، بدون اتلاف وقت!
اگر دریافت و پرداخت خلافی خودرو را به صورت آنلاین و با بهترین برنامه خلافی خودرو، انجام داده باشید، با سامانه خودروی من آیتول، آشنایی دارید. در اینجا هم بدون تردید، پاسخ پرسش چگونه کد یکتای بیمه شخص ثالث را دریافت کنیم، خرید آنلاین از آیتول خواهد بود.
برای خرید آنلاین و آگاهی از قیمت بیمه شخص ثالث، باید وارد سایت یا اپلیکیشن آیتول شوید. سپس شماره پلاک و شماره یکتای بیمه نامه خود را وارد کنید؛ تا مشخصات مربوط به ماشین را مشاهده کنید. سپس با اطلاعات جامعی که آیتول در مورد تمام شرکت‌های بیمه کشور ارائه می‌دهد، آن‌ها را با یکدیگر مقایسه و بعد برای خرید یا تمدید بیمه نامه اقدام کنید.
 با آیتول، خرید بیمه شخص ثالث به سرعت انجام شده و در کمتر از دو ساعت پیامکی که در آن کد یکتا و لینک نسخه الکترونیکی بیمه نامه  وجود دارد برای شما ارسال می‌شود. برای استفاده سریع‌تر و ساده‌تر از خدمات آیتول، همین حالا اپلیکیشن این سامانه را از گوگل پلی، بازار ، مایکت و سایت آیتول دانلود کنید.    
در چه صورتی بیمه گذار کد یکتا را دریافت نخواهد کرد؟
بعد از خرید بیمه شخص ثالث از هر شرکتی، باید از اصالت بیمه خود مطمئن شوید. برای اینکار باید به سایت بیمه مرکزی مراجعه کرده و در سامانه سنهاب، اطلاعات بیمه خود را مشاهده کنید. زیرا تمامی بیمه‌نامه‌ها به محض صدور، در سامانه سنهاب ثبت می‌شوند. اگر به هر دلیلی بیمه نامه نزد بیمه مرکزی، ثبت نشود کد یکتا به بیمه گذار تعلق نمی‌گیرد.
از صفر تا صد خدمات تخصصی خودرو با آیتول!
آیتول از ساده‌ترین تا تخصصی‌ترین خدمات خودرو را انجام می‌دهد و شما می‌توانید برای پرداخت عوارض سالیانه خودرو، سرویس نمایندگی، معامله و حتی تعویض روغن در محل روی آیتول حساب کنید.
برای گرفتن استعلام و پرداخت عوارض و خلافی خودرو با آیتول، فقط باید شماره پلاک و شماره موبایل خود را وارد کنید. بعد از مشاهده صورت ریز خلافی‌ها هم در صورت تمایل، تنها با چند کلیک خلافی را پرداخت خواهید کرد.
 دریافت و پرداخت خلافی و عوارض خودرو با آیتول، رایگان بوده و شما برای استفاده از خدمات این سامانه، هیچ حق اشتراکی پرداخت نخواهید کرد.
 پس همین حالا با مراجعه به آیتول، از خلافی ماشین خود آگاه شده و از جریمه دیرکرد جلوگیری کنید. اکنون که پاسخ پرسش چگونه کد یکتای بیمه شخص ثالث را دریافت کنیم را می‌دانید، به ما بگویید که شما چه تجربه‌ای در مورد خرید بیمه شخص ثالث دارید؟ تجربه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خرید بیمه شخص ثالث پرداخت خلافی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند

آفتاب‌‌نیوز :

هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیرو‌های مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیرو‌های مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند