Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،   مدیرکل‌ آموزش‌وپرورش استان در گردهمایی مدیران و روسای شهرستان‌ها، مناطق و نواحی آموزش‌وپرورش استان  ضمن تشکر از  زحمات مجموعه آموزش‌وپرورش استان  در سال تحصیلی جاری که با سختی‌های شیوع ویروس کرونا آغاز شد گفت: شیوع ویروس کرونا  از همان ابتدا تعلیم و تربیت را تحت تاثیر قرار داد و وضعیت آموزشی را با سختی روبرو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت همانند زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود ک ه البته با کمک خدا همانطور که در زمان جنگ تحمیلی جوانان برومند وطنمان توانستند با جانفشانی و باوجود تمامی کمبودها سربلند شوند اکنون هم مجموعه آموزش‌وپرورش با تمامی سختی‌ها، کمبود اطلاعات و امکانات توانستند به سرعت خود را با شرایط جدید هماهنگ کنند و آموزش را با کیفیت قابل قبول پیش ببرند.
فرحناز قائدامینی با اشاره به مسئولیت بزرگی که بر عهده مدیران آموزش‌وپرورش است ادامه داد: آنچه به دست ما سپرده شده‌است انسان‌ها هستند که باید در جهت توانمندسازی روحی و معنوی آنان بکوشیم و از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
وی ادامه داد: ما به عنوان مدیران آموزش‌وپرورش وظیفه داریم با بررسی و برنامه‌ریزی دقیق برای مشکلات پیش‌رو راهکار ارائه دهیم و به یکدیگر یاری رسانیم که البته هدفمان از قطب‌بندی ادارات آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها، مناطق و نواحی استان نیز همین بوده است که با ارائه راهکار و یاری‌رسانی به یکدیگر به پیشرفت مورد نظر دست یابیم.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌وبختیاری در ادامه به تهیه اطلس دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: این اطلس جهت بررسی وضعیت  آموزش دانش‌آموزان تهیه و تدوین شده‌است که می‌تواند جهت برنامه‌ریزی‌های آموزشی نقشه راهی برای مدیران آموزش‌وپرورش استان باشد و نباید فقط در مرحله آمار و اطلاعات بماند.
وی در ادامه از مدیران و روسای آموزش‌وپرورش استان خواست در انتخاب مدیران مدارس نهایت دقت را داشته باشند و گفت: وضعیت مدارس در این سال تحصیلی را به دقت بررسی نمایید و هرجایی که پیشرفتی مشاهده نمی‌کنید مدیر آن مدرسه را جابجا کنید چرا که ضعف در مدیریت مدرسه تبعات غیرقابل جبرانی در پی دارد.
قائدامینی ادامه داد: در مدت تعطیلات تابستانی مدارس با مدیران و معلمان و انجمن اولیا و مربیان مدارس جلسات مختلف علمی و کاربردی گذاشته شود و مصوبات این جلسات مبنای کار سال آتی باشد .
وی ضمن اشاره به ارزش وقت و زمان گفت: ارزش وقت برای ما مدیران تعلیم و تربیت دوچندان است چرا که با ارززشمندترین مخلوقات خداوند سروکار داریم و وقت گذاشتن بدون برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری نتیجه‌ای نخواهد داشت
قائدامینی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای طرح مسکن فرهنگیان گفت: در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفته، زمین منطقه ۴۹ منظریه برای فرهنگیان شهرستان شهرکرد اختصاص داده شده و برای دیگر ادارات در هر شهرستان  نیز زمین اختصاص داده شده است.

46

کد خبر 1535354

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری آموزش وپرورش استان آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سردار آزمون در رم مشروط شد

مدیران باشگاه رم ایتالیا تنها در یک صورت قرارداد مهاجم ایرانی تیم خود را دائمی خواهند کرد.

به گزارش مشرق، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است