Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «حشمت رضایی» روز پنجشنبه در آیین آغاز فعالیت های تابستانی مرکز فنی و حرفه ای قصرشیرین، افزود:  این آموزش ها در رشته های صنایع دستی، قلاب بافی و البسه محلی دوزی در مجموع با هزینه ۳۵۰ میلیون ریال به ۳۵ هنر جو برگزار شده است.

وی اظهار داشت: این دوره ها با هدف ترویج رونق بخش صنایع دستی و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و با هدف ایجاد اشتغال پایدار با همکاری ادارات متولی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: همچنین در پایان این دوره های آموزشی به هنرجویان گواهی آموزشی و در صورت فعالیت در رشته های آموزشی پروانه تولید صادر می شود.

رضایی در ادامه با اشاره به تسهیلات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای هنرجویان و کارآموزان، اضافه کرد: در این راستا چنانچه متقاضیان دوره های مربوط را با موفقیت بگذرانند تسهیلات حمایتی جهت اشتغال در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت.

او گفت: با ترویج رویکرد اشتغال به صنایع دستی در قالب مشاغل خانگی هم می توان به اشتغال جوانان و افراد نیازمند شغل کمک کرد و هم شرایط احیای صنایع دستی را به عنوان میراث فرهنگی و هویت ملی در قالب مشاغل خانگی فراهم کرد.

وی ادامه داد: مرکز فنی و حرفه ای قصرشیرین دارای ۱۰ کارگاه آموزشی شامل اتوماتیک، برق ساختمان، خیاطی، برق خودرو، کشاورزی، عمران، ماشین آلات کشاورزی، آشپزی بانوان، صنایع دستی، کارگاه آموزشی با شرکت بیستون پارس است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قصرشیرین کارگاه آموزشی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قصرشیرین کارگاه آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قصرشیرین کارگاه آموزشی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران شهرضا گفت: این نمایشگاه با منتخبی از آثار تجسمی هنرجویان گرافیک و انیمیشن هنرستان هنرهای زیبا در نگارخانه حکیم الهی شهرضا بر پا شده است.


ولی الله توکلی بیان داشت: بیش از ۵۰ اثر در زمینه های عکاسی، عروسک سازی، طراحی دیجیتال، چاپ دستی، پوستر و طراحی به نمایش در آمده که نتیجه تلاش های یک ساله هنرجویان در شناخت جهان هنر و مهارت آموزی در شیوه های مختلف هنری است.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت ماه صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد