Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما می توانید با کسب آموزش از سوی ما و کسب تجربه در شرکت پارسیان مسیر آینده خود را مشخص نمایید، همچنین از کمک عزیزانی که تجربه کاری کافی دارند استقبال کرده و شرایط پیشرفت و درآمد فزاینده را فراهم می کنیم.

کارمند فروش تلفنی

جنسیت: خانم

نوع قرارداد: تمام وقت

تحصیلات: حداقل دیپلم

شرایط سنی: 20 الی 37 سال

مشتاق به یادگیری

صبور و در عین حال پیگیر

خلاق و ایده پرداز

محل فعالیت: دفتر مرکزی

حقوق ثابت + پورسانت

بیمه تامین اجتماعی

برگزاری دوره های عمومی و تخصصی رایگان

امنیت شغلی و محیطی: در محیط امن و صمیمی در کنار همکاران خانم

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس:

موبایل 09368369152

واتساپ 09368369152

آدرس موقعیت دفتر مرکزی: هفت تیر کرج

پربیننده ترین نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر اعلام شد استخدام کارشناس اداری و تکنسین کنترل کیفیت در قزوین استخدام سرناظر با سابقه راهسازی در 4 استان استخدام حسابدار در شرکت رهام پخش پرتو در آذربایجان غربی استخدام دستیار مدیر غذا و نوشابه در گروه هتل های بین المللی اسپیناس/تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد

پروانه فعالیت شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی به‌عنوان اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن از سوی اتاق تعاون صادر شد.

پروانه فعالیت این شرکت که با گرایش فعالیت خدمات اداری، مالی و پشتیبانی (توکن سازی دارایی) با اعتبار ۲ ساله صادرشده است، تأثیر قابل‌توجهی در توسعه فعالیت و ارائه خدمات تعاونی به سایر اشخاص حقیقی، حقوقی و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی را خواهد داشت.

گفتنی است؛ بانک پارسیان با حمایت از تشکیل اولین شرکت تعاونی توکنایز مسکن بانام «نوآوران لوتوس پیروزی» به‌عنوان بانکی پیشرو با به‌کارگیری این ابزار نو و فناورانه در زمینه واگذاری املاک در قالب مشارکت عمومی قدم پیش گذاشته است. استفاده از فناوری بلاکچین امکان تبدیل یک دارایی بزرگ به واحد‌های کوچک با امکان مدیریت آسان و شفافیت بالا را فراهم می‌کند.

شایان‌ذکر است؛ اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن در قالب اوراق سهام برای گروه‌های هدف پارسیان بر بستر بلاکچین با ضمانت سرمایه توسط بانک پارسیان توانسته است مجتمع مسکونی، تجاری واداری لوتوس پیروزی واقع در خیابان پیروزی را برای نخستین بار در کشور توکنایز کند و نسبت به جذب سرمایه‌گذاری خرد به گروه‌های هدف در حوزه مسکن گامی مهم بردارد.

دیگر خبرها

  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد