Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@16:56:08 GMT

موافقت کمیسیون کشاورزی با افزایش قیمت شیر

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۹۹۱۸

موافقت کمیسیون کشاورزی با افزایش قیمت شیر

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، سید جواد ساداتی‌نژاد اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در حوزه شیر و پایین بودن قیمت شیر وجود دارد، موجب کشتار دام‌های مولد در دامداری‌های کشور شده است.

رئیس کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضررورت دارد قیمت شیر به قیمت واقعیش افزایش پیدا کند،گفت: سازمان حمایت و ستاد تنظیم ‌بازار تعیین قیمت تمام شده شیر را ۶۴۰۰ تومان تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: کمیسیون کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی را موظف کرد در قیمت شیر از ظرفیت قانونی شورای قیمت‌گذاری است استفاده کند و قیمت شیر را اصلاح کند.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه کمیسیون با قیمت ۶۴۰۰ تومان برای شیر موافق است، تصریح کرد: نمی‌توانیم تولید را از دست بدهیم، شیر دهی گاوها در یک شب اتفاق  نمی‌افتد و فرآیند زمان‌بری است.

رئیس کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با کشتار دام‌های مولد متاسفانه سرمایه از دست می‌رود، خاطرنشان کرد: بایداز دامداران حمایت کرد و شیر به قیمت واقعی برسد.

وی با بیان اینکه، طبیعتا با افزایش قیمت شیر مواد لبنی هم قیمت آن افزایش پیدا می‌کند، ابراز داشت: دولت باید تمهید کند تا با دادن یارانه به کارخانجات تولید صنایع لبنی و با دادن یارانه مستقیم به محصولات لبنی اصلی، قیمت‌ را کنترل کند.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه، معتقد هستیم دامدار نباید به مردم یارانه بدهد و دولت باید به دامدار یارانه بدهد، افزود: دامدار بنگاه خیریه نیست و باید بر اساس شرایط اقتصادی کار کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه، کمیسیون کشاورزی با افزایش قیمت شیر موافق است و باید پیگیری کرد این اتفاق بی‌افتد، ادامه داد: خوشبختانه این تصمیم در شورای قیمت‌گذاری گرفته شده است، یک‌ اختلافی بین وزارت صمت و جهاد کشاورزی در مورد بند آخر تصمیمات شورای قیمت‌گذاری بود که آن را به دو وزیر محول کردیم تا جلساتی باهم‌داشته باشند و در خصوص صادرات شیر خشک و کره با تصمیمات درست به توافق برسند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1103186 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز کمیسیون کشاورزی قیمت شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو شورای شهر بجنورد ازبلاتکلیفی کارخانه کمپوست انتقاد کرد

سیدمحسن موسوی گفت : جانمایی و مشکلات اجتماعی از چالش‌های کارخانه کمپوست در محدوده روستای نجف آباد است، اما به نظر ما این جانمایی مناسب و مشکلات گذشته مبنی بر انتشار بوی نامساعد ناشی از فعالیت کارخانه برای مردم تکرار نمی‌شود.

او گفت : راه اندازی این کارخانه یکی از نیاز‌های اساسی برای مدیریت پسماند در استان و در این شهر است.

رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر بجنورد درباره اقدامات انجام شده در کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: کلیات اجرای ۲۵ طرح شهری در این کمیسیون بررسی و مصوب شد که ۱۹ طرح به وسیله مشاور و ۶ طرح در شهرداری بررسی شده است.

او گفت : اکنون چهار پروژه شاخص و مهم سرمایه‌گذاری در دست پیگیری است که ایجاد شهرک خودرویی، پارکینگ طبقاتی در هسته مرکزی شهر، ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح در میدان خرمشهر و ایجاد مرکز کنترل ترافیک و شهربازی بجنورد از جمله آن است.

موسوی گفت : طرح گلدسیتی از طرح‌های مهم در دست پیگیری است که توان اقتصادی شهر را ارتقا می‌دهد، این مجتمع تجاری با سرمایه گذار داخلی اجرا می‌شود که پارکینگ آن در کوچه عکاسی پارس به صورت طبقاتی ساخته خواهد شد.

او گفت : شهرک خودرویی نیاز بجنورد است، سرمایه گذار افغانستانی کاملا توانمند بود و تجربه خوبی در مشهد برای اجرای طرح‌ها دارد که البته ورود این سرمایه گذار در این زمنیه مخالفانی در شورا داشت.

افزایش سرانه فضای سبز بجنورد به ۱۳ متر مربع

رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر بجنورد ارتقای سرانه سبز در شهر بجنورد را از دستاورد‌ها عنوان کرد و افزود: سرانه فضای سبز بجنورد در این دوره از شورای اسلامی شهر از چهار مترمربع به ۱۳ متر مربع افزایش یافت.

بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

منبع : ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • عضو شورای شهر بجنورد ازبلاتکلیفی کارخانه کمپوست انتقاد کرد
  • بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد
  • تصویب دائمی شدن قراردادهای کار در کمیسیون اصلی دولت
  • باید بعد از انتخابات «لیست‌بندی‌ها» را کنار گذاشت
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند