Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا برای تجهیز بنای واگذار شده از سوی شهرداری جهت راه اندازی این ایستگاه انتظامی که مورد درخواست مردم بود بیش از ۱۵۰ میلیون تومان هزینه و بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تجهیزات لازم آن تهیه شد.

همچنین یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت خیری برای این ایستگاه انتظامی تهیه شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در این مراسم گفت: بافت اجتماعی یزد تغییر کرده و مثل ۲۰ سال قبل نیست لذا شهروندان باید در نگهداری اموال و همچنین حفاظت از خود یاری رسان پلیس باشند و حداقل های امنیتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عباسعلی بهدانی فرد افزود: کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی اورژانس نیروی انتظامی هستند و در صورت نیاز سریع بلافاصله جوابگوی مردم بوده و هستند اما نباید مردم در حفاظت از اموال و همچنین وسایل شخصی فقط به نیروی انتظامی اکتفا کنند زیرا که یزد مثل سابق نیست.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه مهاجر پذیری، حاشیه نشینی، گسترش شهر و همچنین افزایش جمعیت را داشتیم اما نیروی انتظامی آنچنان که باید گسترش نیافته لذا در پیشگیری از جرائم و سرقت و نگهداری از اموال باید خود مردم مراقبت بیشتری داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متاسفانه گاها مشاهده شده برخی از مردم یزد بویژه در شهرهای اطراف مثل شاهدیه وسایل نقلیه خود را بدون قفل کردن رها می کنند یا در ساختمان سازی سیستم های پیشگیری و ضد سرقت را اعمال نمی کنند لذا توان محدود نیروی انتظامی امکان حضور در همه جا را سلب کرده و خود مردم باید در این زمینه با نیروی انتظامی مشارکت داشته باشند.

وی گفت: احداث ایستگاه و کلانتری در شاهدیه از مدت ها قبل یکی از درخواست های مردمی بود که توسط شهردار و اعضای شورای شهر پیگیری می شد و خوشبختانه امروز شاهد افتتاح این محل هستیم. 

بهدانی فرد ادامه داد: با توجه به مشکلات بودجه ای که وجود داشت خوشبختانه با آماده شدن ساختمان فعلی و همچنین تجهیزات لازم توسط شهرداری و شورای شهر شاهدیه این محل آماده سازی و راه اندازی شد و امیدواریم با کمک مردم و خیران ساختمان جدید کلانتری نیز ساخته شده و شاهد تقویت نیروی انتظامی باشیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: خوشبختانه ایستگاه انتظامی با تلاش همه به سرانجام رسید و درخواست دیرینه مردم شاهدیه بود که سال ها پیگیری می شد و با توجه به اینکه شاهدیه در کنار یزد قرار گرفته متاسفانه به زیرساخت های آن توجه نشده و توسط مرکز استان خدمت رسانی می شود لذا با افتتاح این ایستگاه بخشی از اقدامات در همین محل و در خود شهر شاهدیه انجام خواهد شد. 

محمدصالح جوکار افزود: نیروی انتظامی و دیگر حافظان امنیت توانسته اند نظم و اقتدار بسیار خوبی را در جامعه اعمال کنند و امنت کشور ما مرهون تلاش ها و از خودگذشتگی های این دلاورمردان است و امیدواریم آنگونه که باید از تلاش های آنها قدردانی شود.

همچنین سیدعلی میرنژاد، شهردار شاهدیه در این مراسم گفت: یکی از درخواست های مهم مردم راه اندازی ایستگاه انتظامی در شاهدیه بود که در این راستا بیش از دو هزار متر زمین برای احداث کلانتری در نظر گرفته شد اما به منظور فعالیت موقت، این ساختمان با مبلغ بیش از ۱۵۰ میلیون تومان تجهیز و بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تجهیزات لازم تهیه شد.

وی ادامه داد: همچنین یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت نیز به صورت خیری تهیه شد و امیدواریم هرچه زودتر شاهد حضور نیروی انتظامی و تکمیل کلانتری باشیم.

همچنین علی خالصی، رئیس شورای اسلامی شهر شاهدیه در این مراسم گفت: عدم وجود کلانتری مستقل و همچنین زمان بر بودن اعزام نیروی انتظامی از کلانتری امامشهر تا این محل باعث گلایه مردم بود که سال ها پیگیر احداث کلانتری مجزا بودیم و خوشبختانه امروز شاهد راه اندازی این محل هستیم و امیدواریم با کمک مدیران ارشد نیروی انتظامی شاهد آماده سازی ساختمان جدبد کلانتری و همچنین استقرار یگان انتظامی در کلانتری شهر شاهدیه باشیم.

حجت الاسلام دهقان نیری، امام جمعه شهر شاهدیه هم در این مراسم اظهار داشت: حضور نیروی انتظامی در احساس امنیت و همچنین تقویت آن نقش انکارناپذیری دارد و خوشبختانه مجموعه ای که امروز در شهر شاهدیه افتتاح شد درخواست چندین ساله مردم بود و امیدواریم هر چه سریعتر شاهد راه اندازی پاسگاه باشیم.

در این مراسم ساختمان ایستگاه انتظامی شهر شاهدیه به صورت رسمی افتتاح و آغاز به کار کرد.

برچسب‌ها شاهدیه فرماندهی نیروی انتظامی یزد یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهدیه فرماندهی نیروی انتظامی یزد یزد شاهدیه فرماندهی نیروی انتظامی یزد یزد ایستگاه انتظامی مراسم گفت نیروی انتظامی میلیون تومان شهر شاهدیه راه اندازی تهیه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند، اقدام به فرار کردند و پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدند و در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، افزود: تاکنون یک مالباخته متهمان را شناسایی کرده و سارقان برای کشف جرایم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

کد خبر 6092098

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • فضانوردان چینی به ایستگاه فضایی رسیدند