Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، فرهاد حبیبی از راه اندازی سامانه ثبت نام دانشجویان علوم پزشکی تهران در طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ خبر داد و گفت: تمامی دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۸ و قبل از آن می‌توانند به وبسایت «پذیرش ۲۴» معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه مراجعه کرده و یا در سامانه نوبت دهی الکترونیکی اعلام شده، برای دریافت دوز اول واکسن کرونا، نوبت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: تزریق واکسن به تفکیک دانشکده‌ها و در روزهای معینی که ذکر شده از روز شنبه ۲۶ تیرماه در درمانگاه کوی دانشگاه آغاز خواهد شد و دانشجویان باید طبق زمان‌های نوبت دهی شده به درمانگاه مراجعه کنند.

روزهای مشخص شده به منظور نوبت دهی واکسیناسیون به دانشجویان، به تفکیک دانشکده‌ها به ترتیب دانشکده پزشکی: ۲۶ تیر، دانشکده پرستاری و مامایی: ۲۷ تیر، دانشکده داروسازی: ۲۸ تیر، دانشکده دندانپزشکی: ۲۹ تیر، دانشکده پیراپزشکی: ۲ مرداد، دانشکده توانبخشی: ۳ مرداد، دانشکده بهداشت: ۴ مرداد، سایر دانشکده ها: ۵ مرداد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103189 برچسب‌ها واکسیناسیون کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این دانشگاهیان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام انزجار از رفتارهای وحشیانه ی برخی از کشورهای اروپایی و آمریکایی با دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین  شعارهایی همچون مرگ  بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سردادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران