Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمارش معکوس برای انتخاب شهردار جدید تهران آغاز شده است و شهردار جدید از بین ۲۸ گزینه انتخاب خواهد شد که البته در این مسیر شانس معاونان سابق قالیباف بیشتر از سایر گزینه‌ها است.

قدس آنلاین: پس از اعلام ۴۱ نفر از گرینه‌های تصدی شهردار تهران از سوی منتخبین شورای شهر تهران و در انصراف تعدادی از افراد در نهایت بررسی سوابق و رزومه فعالیت گزینه‌ها از روز گذشته با حضور منتخبین آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیست ابتدایی ۴۱ نفره اسامی از جمله اسماعیل احمدی مقدم، عباس اکبری، محمود ایلخان، معصومه آباد، جمال آبرومند، مهرداد بذرپاش، محمد پژمان، پژمان پشمچی زاده، محسن پیرهادی، علیرضا جاوید، علیرضا جعفری،  غلامرضا جلالی، مهدی جمالی نژاد، علی حاجی زاده، مازیار حسینی ،هابیل درویش، حسین دهقان، فرهاد رهبر، علیرضا زاکانی، محمد علی شجاعی، سید جواد شوشتری ، محمود صلاحی، حسین طلا، مجتبی عبدالهی ،عباس علی آبادی، محمد علی آبادی ،کمال علی پور، پرویز فتاح، عبادالله فتح الهی، محمد رضا فلاح زاده، لطف الله فروزنده، محمد فروزنده، رستم قاسمی، قدرت گودرزی، محمد مخبر، صولت مرتضوی، مهدی مسکنی، سعید محمد، علی نیکزاد، مرضیه وحید دستجردی و سردار وحیدی حضور داشتند.

در ادامه برخی از افراد از جمله مخبر دزفولی، پرویز فتاح، سعید محمد، سردار حاجی‌زاده، فرهاد رهبر، محمد فروزنده،  سردار وحیدی، پژمان پشمچی‌زاده، علیرضا جاوید، قدرت‌الله گودرزی، مرضیه وحید دستجردی و سردار محمدرضا فلاح‌زاده انصراف خود را به عنوان گزینه‌های تصدی شهرداری تهران اعلام کردند.

احمد صادقی یکی از منتخبین شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به بررسی سوابق گزینه‌ها از روز گذشته گفت: در جلسات فشرده و با حضور منتخبین سوابق گزینه‌ها در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: بررسی سوابق در روزهای آتی ادامه خواهد داشت و پیش بینی می‌شود تا روز شه شنبه این فرایند ادامه داشته باشد و در ادامه ۱۰ نفر از گزینه‌ها که بیشترین امتیاز را کسب کنند به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد.

صادقی عنوان کرد: در ادامه نیز ۳ نفر از بین ۱۰ نفر انتخاب خواهند شد و به مرحله پاپانی راه یافته و نهایت شهردار جدید تهران از بین سه نفر انتخاب خواهند شد.

در حالی بررسی‌ها آغاز شد که اخبار غیر رسمی از شانس بیشتر معاونان سابق قالیباف برای راه‌یابی به مرحله پایانی انتخاب شهردار تهران دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهردار تهران انتخاب شهردار تهران شهردار جدید گزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند

 در جریان نشست علنی صبح روز گذشته یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی، عکسی از گفتگوی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، نقد علی و حمیدرضا حاجی بابایی مشاهده می‌کنید.

گفتنی است کمتر از یک ماه دیگر، مجلس دوازدهم تشکیل خواهد شد و محمد باقر قالیباف و حمیدرضا حاجی‌بابایی از جمله کاندیداهایی هستند که برای نشستن بر روی کرسی ریاست با یکدیگر رقابت می‌کنند.

منبع:‌خبرآنلاین

tags # محمد باقر قالیباف سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون