Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مهم‌ترین حوادث خبری استان قم، امروز پنجشنبه بیست و چهارم تیر ماه ۱۴۰۰ از  دستگیری سارقان دوربین مداربسته و تلفن همراه ،کشف محموله مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس قم و کرمان و کشف انواع خودرو و موتورسیکلت سرقتی در قم حکایت دارد.

دستگیری سارقان دوربین مداربسته و تلفن همراه

 
 سرهنگ مراد حسین جعفریان،فرمانده انتظامی شهرستان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت دوربین مداربسته در منطقه پردیسان موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۲۲ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در ادامه با بازبینی فیلم دوربین مداربسته، متهم شناسایی و مأموران با هماهنگی مقام قضایی استان نامبرده را دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: متهم طی تحقیقات صورت گرفته از همدستی فردی دیگر نیز در این رابطه خبر داد که او نیز دستگیر و طی بازرسی از منزلش دوربین مداربسته مسروقه مذکور و همچنین ۶ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.


سرهنگ جعفریان اضافه کرد: متهمان در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

کشف محموله مواد مخدر در پوشش بار علوفه


 سردار سید محمود میرفیضی،فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پی گیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مبنی بر این که فردی قصد انتقال مواد مخدر از شهرستان جیرفت با یک دستگاه کامیونت و تحت پوشش بار علوفه به استان‌های مرکزی دارد بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.


او  افزود: با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع پلیس قم و پلیس شهرستان جیرفت استان کرمان خودروی مورد نظر شناسایی و توقیف شد.


فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد:  در بازرسی از خودروی مذکور ۵۸ کیلو ۱۵۰ گرم حشیش و ۱۱ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در لابه لای بار علوفه کشف شد.


سردار میرفیضی گفت: در نهایت متهم دستگیر و برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

کشف ۱۴ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت سرقتی در قم

سرهنگ بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: در جهت مطالبه به حق شهروندان، جلب رضایت عمومی و به منظور ارتقای توان عملیاتی، کشف وسایل نقلیه مسروقه در دستور کار پلیس قم قرار گرفت.


او افزود: با پیگیری‌های مستمر و انجام کار اطلاعاتی و اخذ استعلامات از سامانه شماره گذاری، ۴ دستگاه خودروی مسروقه پراید و ۱۰ دستگاه انواع موتورسیکلت مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.


جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: از همکاری صمیمانه مردم قدردانی و اعلام می‌کنیم پیشگیری از جرایم، برخورد با سارقان و جلب رضایت  مردم از اهداف پلیس در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی است که به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است و نیروی انتظامی جایی برای جولان دادن سارقان و مجرمان در شهر قم باقی نخواهد گذاشت.


سرهنگ اسماعیلی افزود: علاوه بر خدمتگزاری شبانه روزی و بی دریغ پلیس، مردم و رانندگان نیز بایستی با شناخت و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از تخلفات و همچنین مجهز کردن خودروی خود به تجهیزات ایمنی، زمینه آرامش و آسایش خود و دیگران را فراهم سازند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث مواد مخدر نیروی انتظامی قم فرمانده انتظامی استان قم دوربین مداربسته دستور کار تلفن همراه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم