Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:31:20 GMT

18 مرداد، قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال زنان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۰۶۲۱

18 مرداد، قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال زنان

مسئول برگزاری رقابتهای لیگ فوتسال زنان از برگزاری مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال در مردادماه خبر داد.

به گزارش "ورزش سه" فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان ایران با قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان به پایان رسید و حالا پس از گذراندن تعطیلی دو ماهه، تیم‌ها در آستانه آغاز دور جدید تمرینات آماده‌سازی خود هستند و می‌خواهند مهیای حضور در رقابت‌های لیگ برتر شوند؛ از سوی دیگر پایان رقابتهای لیگ یک، دو تیم صعود کننده به لیگ برتر را هم مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیرین نصیری، مسئول برگزاری رقابتهای لیگ فوتسال زنان درباره زمان برگزاری مراسم قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان گفت: مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال دوشنبه 18 مرداد ماه در محل سازمان لیگ فوتسال، انجام خواهد شد و تیم‌ها تا 14 مردادماه فرصت اعلام آمادگی در این تورنمنت را دارند.

 

بوتاپارس البرز، نصر فردیس، نامی نو اصفهان، رهیاب گستر تهران، سایپا تهران، هیات فوتبال ملارد، هیات فوتبال خراسان رضوی، کیمیا اسفراین، پالایش نفت آبادان، ملی حفاری اهواز، مس رفسنجان، مس کرمان، پویندگان فجر شیراز، پارس آرا شیراز و هیات فوتبال رودان 15 تیم شرکت کننده در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان هستند که احتمال انصراف برخی تیم‌ها وجود دارد.

 

ضمن آن‌که هنوز دستورالعمل چگونگی برگزاری مسابقات نیز نهایی نشده و باید دید با توجه به مسابقات ملی پیش‌روی، چه برنامه‌ریزی از سوی سازمان لیگ برای انجام این رقابت‌ها صورت می‌پذیرد.

فوتسال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان لیگ برتر فوتسال زنان رقابت های لیگ برتر قرعه کشی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک ایران به پایان رسید تا فوتسال ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

در پایان این رقابت‌ها سعید احمدعباسی با ۸ گل زده عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

کد خبر 6091212

دیگر خبرها

  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید