Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال شانس قهرمانی ندارد، اما امیدوارم در دربی سربلند باشد.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: با وجود اینکه سرمربی قصد داشت بازیکنان  را زیاد خسته نکند و برای روز دربی آسیب پذیر نشوند، اما باز هم خوب بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا هم تیم جوانی است؛ آن‌ها به دلیل جایگاهی که در جدول دارند، دنبال امتیاز بیشتر بودند.

وی در رابطه با عملکرد سرمربی تیم استقلال عنوان کرد: فرهاد مجیدی تعویض به موقع و خوبی انجام داد و ارسلان مطهری را آورد. البته بهتر بود از دیاباته بازی بیشتری بگیرد تا شرایط بازی کردنش بهتر شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره قهرمان لیگ برتر گفت: با توجه به بازی و نتایج اخیر، استقلال شانسی برای قهرمانی ندارد، اما امیدوارم که بازیکنان بتواند دل تماشاچی‌ها را به دست بیاورد و با یک بازی خوب برنده دربی باشد.

فلاحت‌زاده با اشاره به اینکه پرسپولیس نفرات آماده تری نسبت به استقلال دارد گفت: دربی یک بازی خاص و حساس است و همه چیز بستگی به شرایط روحی و روانی بازیکنان دارد. پاس گل، دوندگی خوب و یک دفاع تیمی خوب در دربی بسیار مهم است.

وی در رابطه با پاداش دادن‌های مجیدی به بازیکنانش گفت: این یک سبک و شیوه از مد افتاده است که ۱۰ سال پیش فیروز کریمی کنار زمین می‌ایستاد و این کار را می‌کرد. متاسفانه سرمربی تیم از روی ناچاری مجبور به این کار شده است. باشگاه به فکر مشکلات مادی بازیکنان نیست. او این کار را می‌کند برای اینکه تیم نتیجه بگیرد، چون بحث آبروی تیم در میان است.

بیشتر بخوانید: میلیچ: تاثیر بزرگی در استقلال به جا گذاشتم/ نمی‌توانستم منتظر تغییر مدیرعامل استقلال باشم

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال سایپا دربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال سایپا دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!