Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:29:47 GMT

تماشای قصه اولین بوستان پایتخت در قاب «تهران ۱۴»

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۰۶۹۲

تماشای قصه اولین بوستان پایتخت در قاب «تهران ۱۴»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، چهارمین قسمت از مستند «تهران ۱۴» ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۵ تیر، داستان پارک امین الدوله در محله دروازه شمیران را برای مخاطبان به تصویر می کشد.

در توضیحات تکمیلی این برنامه آمده است:

«پارک امین‌الدوله پارکی بود که برای نخستین بار در ایران مغایر با اصول باغ‌های ایرانی ساخته شد و به سبک و سیاق فرنگی‌ها دارای دریاچه، قایق‌های تفریحی، آلاچیق، گلخانه، گلکاری‌های بی‌نظیر، عمارت کلاه‌فرنگی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بود.

مجموعه مستند «تهران ۱۴» قصد دارد در این قسمت، روایتی داستانی و متفاوت از این پارک پیش رو نگاه مخاطبان قرار دهد.

داستان خیانت میرزامحسن خان پسر امین الدوله به مشروطه خواهان و ماجرای شهادت شهید مطهری و روز معلم بخش های تماشایی این قسمت مستند « تهران ۱۴» است که با روایت فریبا باقری و گویندگی امین قاضی داستان تاریخ تهران را برای تهرانی ها روایت می کند.

مستند «تهران ۱۴»با استفاده از گرافیک و جلوه های بصری سعی دارد، نبود تصاویر آرشیوی را جبران کرده و تهران قدیم را برای مخاطبان بازسازی کند.»

مستند «تهران ۱۴» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، به تهیه کنندگی سمیه عظیمی ستوده و کارگردانی داود مرادیان جمعه هر هفته ساعت ۲۰ از این شبکه تماشایی می شود.

کد خبر 5258500 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی رسانه ملی فیلم کوتاه جشنواره فیلم کن موسیقی ایرانی تئاتر ایران اصغر فرهادی برنامه تلویزیونی آلبوم موسیقی حضور هنر ایران در جهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هنرمندان تئاتر موسیقی نواحی ویروس کرونا جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران فراخوان تهران ۱۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی از امشب، ۸ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم