Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات به مردم شرق هرمزگان وعده می‌دهد که پیگیر احداث دانشگاه مکران در میناب باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احمد نادری نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در سفر به شرق هرمزگان با همراهی نماینده این حوزه انتخابیه، در مجتمع عالی آموزشی میناب اظهارداشت: از ابتدای مجلس یازدهم تلاشمان این بوده است که نهاد مجلس را پای کار حل مشکلات حوزه انتخابیه مختلف و به طور خاص مناطق کم برخوردار بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نگاه غلط مرکز پیرامونی در کشور موجب شده است مناطق کم برخوردار در کشور ایجاد شود در حالی که مناطقی که کم برخوردار هستند خودشان گنج‌هایی هستند که بعضا بودجه بسیاری از مراکز را تامین می‌کنند.

نادری بیان کرد: متاسفانه دولت بعد از جنگ نگاه مرکز پیرامونی را به طور گسترده تقویت و بر اساس آن امکانات را در مرکز خلاصه کرد که نتیجه‌اش شد همین که الان می‌بینیم لذا لازم است تلاش کنیم این چرخه برعکس شود و بتوانیم پیشرفت و توسعه متوازن داشته باشیم. 

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما طبق قانون اساسی نماینده همه ملت ایران هستیم و به همان اندازه که در رابطه با تهران، حاشیه تهران و شمیرانات مسئول هستیم نسبت به بشاگرد، میناب، سیریک، جاسک و رودان نیز باید حساس باشیم و برای آن جا هم باید کار کنیم.

وی افزود: در مجلس ظرفیت کمیسیون اصل 90 را در خدمت حل مشکلات حوزه‌های انتخابیه قرار می‌دهیم و در تلاش برای حل مشکلات مردم هستیم.

احمد نادری بیان کرد: در بحث دانشگاه خیلی خوب است که میناب در طرح آمایش به عنوان مرکز شرق هرمزگان تعیین شده است و این بسیار کمک می‌کند که ما بتوانیم مطالبات را پیگیری کنیم و من از منظر کمیسیون تخصصی خود که کمیسیون آموزش و تحقیقات است این قول را می‌دهم که به طور ویژه پیگیر مسائل آموزشی میناب خواهیم بود تا مجتمع آموزش عالی مکران و دانشگاه مکران در میناب ایجاد شود.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: حقیقتا این اعتقاد شخصی من است که اگر بتوانیم دانشگاه را پای کار توسعه منطقه بیاوریم حتما این طرح موفق خواهد بود.

وی ادامه داد: مدل مرکز پیرامونی دانشگاهی کشور را باید بشکنیم و دانشگاه‌های ما باید به سمتی بروند که به حل مسئله بپردازند؛ قالب‌های سنتی مرسوم باید شکسته شود تا سهم دانشگاه را در توسعه مشخص کنیم.

مرثیه کمبودهای بهداشتی و درمانی شرق هرمزگان/ جاسک و بشاگرد امکانات بستری و پزشک متخصص ندارند3 هزار دانش‌آموز در شرق هرمزگان تحت آموزش مدارس مجازی قرار گرفتندبازدید اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از باغات و مزارع شرق هرمزگان به روایت تصویر

انتهای پیام/865/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرق هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، رئیس کمیسیون قضایی مجلس از ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان خبر داد.

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

 وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازاتها پرداخته است.

 

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است
  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است/ شهید مطهری معلم تراز انقلاب بود
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد