Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر 142 خانه جوان فعال داریم که تا پایان سال به 200 خانه خواهد رسید.

به گزارش برنا؛ دکتر مسعود سلطانی فر در مراسم آئین بهره برداری از طرح های ورزش و جوانان اظهار داشت: از همه حمایت ها تشکر می کنم و اگر دستاوردهایی هم رقم خورده با حمایت های دولت و ریاست جمهوری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

264 پروژه در همه استانها افتتاح و 380 خانه روستایی هم مورد بهره برداری قرار می گیرد. از 264 پروژه، دو پروژه از سالن های 6 هزار نفری در شهرهای ساری و شیراز مورد بهره برداری قرار می گیرد که با کمک مهندسان ایرانی این اتفاق رخ داده که این شهرها می توانند میزبانی مسابقات را عهده دار شوند. 4 پروژه هم تا انتهای امسال افتتاح خواهد شد و سالن های واقع در مازندران و شیراز می تواند به رشد ورزش کشور کمک کند. از 264 پروژه، 34 سالن، 26 زمین، 19 زمین چمن مصنوعی و 176 زمین مینی فوتبال وجود دارد که باعث رفاه حال مردم می شود.

او ادامه داد: ابتدای دولت یازدهم هیچ خانه جوان فعالی نداشتیم و در حال حاضر 142 خانه جوان فعال داریم که تا پایان سال به 200 خانه خواهد رسید. خانه ورزش روستایی از 600 عدد به مرز 7 هزار رسیده که در راستای ایجاد عدالت و توزیع امکانات در سطح کشور بوده است. 

وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز در ورزش قدرت اول منطقه هستیم از جنبه های مختلف و همچنین با فراهم کردن امکانات توانستیم 67 سهمیه برای المپیک کسب کنیم که رکورد تاریخی به شمار می رود. در والیبال از بین 200 کشور تنها 12 تیم به المپیک می رود که ما هم سهمیه گرفتیم.  همچنین در بسکتبال، شمشیربازی، کاراته، کشتی و رشته های دیگر موفق به کسب سهمیه شدیم که گرفتن سهمیه هم پروسه سختی است و امیدوارم روندی که در سال های اخیر داشتیم ادامه بدهیم.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی هم عملکرد خوبی داشته ایم و امیدوارم بهترین نتایج را در رشته های مختلف کسب کنیم و ضمن اینکه ارزش این پروژه ها هزار میلیارد ریال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان خانه جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد

روح الله شعرا مدیر سلامتکده مرهم در افتتاحیه این مرکز گفت: طب سنتی میراث بزرگ نیاکان ما و دانشمندان و حکیمان گذشته است که سال‌ها تجربه خود را در قالب طب ایرانی ارائه دادند.

او با اشاره به اینکه سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم در شش طبقه با زیربنای ۷۰۰ مترمربع در دسترس عموم قرار گرفته، تصریح کرد: مرهم از نظر متراژ بزرگترین سلامتکده کشور است و میزان سرمایه‌گذاری در این سلامتکده ۲۴ میلیارد تومان بوده است.

شعرا با اشاره به همت خیرین در راه اندازی این سلامتکده عنوان کرد: عواید حاصل از خدمات ارائه شده در این مرکز در اختیار مددجویان معرفی شده از سوی سازمان‌های خیریه قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه کلیه مجوزات لازم از وزارت بهداشت برای فعالیت سلامتکده مرهم صادر شده، گفت: شش متخصص طب سنتی مجرب و با سابقه در این مرکز فعالیت خواهند داشت.

مدیر سلامتکده طب سنتی مرهم شیراز یکی از اهداف این مرکز را توسعه توریسم درمانی و گردشگری پزشکی عنوان کرد و متذکر شد: یکی از بروزترین و مجهزترین داروخانه‌های طب سنتی کشور را با تنوع فراوان دارویی در سلامتکده مرهم در اختیار داریم و مجوز ساخت دارو‌های ترکیبی سنتی را نیز در همه سلامتکده‌ها وجود دارد.

به گفته او، در این سلامتکده امکان استفاده از داروخانه و ویزیت بصورت آنلاین، تلفنی و حضوری میسر است.

این متخصص طب سنتی با بیان اینکه این مرکز با توجه به ظرفیت‌های موجود در شیراز و در راستای رفع نیاز مردم در این زمینه راه اندازی شده، تصریح کرد: در سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم شیراز خدماتی همچون ویزیت تخصصی، مشاوره‌های اصلاح سبک زندگی، مزاج شناسی و...، حجامت، فصد، زالو درمانی، ماساژ و بادکش، حوضچه گیاه درمانی و طب سوزنی ارائه می‌شود.

گفتنی است که سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم واقع در کوچه یک خیابان شهید عبائیان ضمن پذیرش بیمه، پذیرای مردم عزیز است.

دیگر خبرها

  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور