Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیراجرایی باشگاه کارآفرینان نوجوان همدان به‌نقش اساسی این‌ باشگاه در جامعه اشاره‌ کرد و گفت: رسالت‌ اصلی این‌ باشگاه تغییر دیدگاه و نگاه نوجوانان به اتفاقات و رویدادهای روزمره و مسائل پیرامونی زندگی‌ است.

به‌گزارش ایسنا، محمد جواد وثاق درآیین افتتاحیه دورنخست باشگاه کارآفرینان نوجوان‌همدان، افزود: از سال 1398 باشگاه‌های کارآفرینان‌ نوجوان زیر نظر وزارت‌ تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی در سراسر کشورفعالیت خود را آغازکرده که متأسفانه شیوع ویروس‌کرونا آغاز به کار باشگاه همدان را به تأخیر انداخت بنابراین با رایزنی‌ها و تکمیل آموزش راهبران مجوز فعالیت با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1400 اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به ضرورت و اهمیت‌ آموزش و ارتقاءخلاقیت و نوآوری درسنین ‌کودکی و نوجوانی، اظهار کرد: هر آموزشی خارج از سیستم رسمی شامل سه‌بخش مربیان، والدین و فرزندان بوده که فقدان هر یک ازاین بخش‌ها به‌ظور قطع اثربخشی آموزش را با مشکل مواجه خواهد کرد.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌های مهارت افزایی در سه‌ماهه آینده باشگاه، تصریح کرد: مهارت‌های نرم شامل تفکرانتقادی، مذاکره کردن و تصمیم‌گیری بوده که در دانشگاه ومدرسه آموزش داده نمی‌شوند و یکی ازاهداف باشگاه کارآفرینان نوجوان همدان تمرین و تقویت اینگونه مهارت‌ها در اعضا است.

درادامه رئیس اداره کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با ابراز خرسندی از شروع به کار باشگاه ، افزود: اداره کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی پشتیبان باشگاه کارآفرینان نوجوان بوده و حمایت همه جانبه خود را به‌عمل خواهد آورد همچنین از اعضای باشگاه درخواست دارم با شور و اشتیاق فراوان در جلسات و برنامه‌ها مشارکت کنند.

در ادامه، نوجوانان حاضر در مراسم با شیوه‌های گوناگون و خلاقانه به معرفی خود پرداخته و هدف از حضور در باشگاه را انتخاب و تعیین مسیر درست آینده و تقویت مهارت‌های خود بیان کردند.

گفتنی است،  فرصت ثبت‌نام در دور نخست باشگاه  کارآفرینان نوجوان همچنان برقراربوده و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09330787979 مدیراجرایی باشگاه تماس‌ برقرار کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارآفرینان اداره کار مهارتهای زندگی استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی ظهر یکشنبه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.

در این دوره مباحثی از قبیل سبک زندگی اسلامی و قرآنی، ابعاد سبک زندگی قرآنی در تمام عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی، پاسخگویی قرآن برای تمام نیازهای بشر، مقایسه آن با سبک‌های زندگی غربی و غیر اسلامی، انواع تعاریف متداول در خصوص سبک زندگی و میزان رواج سبک‌های غربی و غیر ایرانی و غیر اسلامی در میان نسل امروز به خصوص نوجوانان و نوجوانان، تأثیر سبک زندگی بر روی عادات و پوشش افراد بررسی شد.

در پایان این همایش سخنران برنامه به سوالات حاضرین پاسخ داده و راهکارها و پاسخ‌هایی برای تبلیغ و تبیین سبک زندگی قرآنی ارائه داد.

کد خبر 6096418

دیگر خبرها

  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند