Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید بیانیه‌ای جدید درباره انتشار فایل صوتی مرتبط با رئیس این باشگاه منتشر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «کنفیدنسیال» اسپانیا روز (سه‌شنبه) در سایت اینترنتی خود اقدام به انتشار یک فایل صوتی از فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید کرد که مربوط به سال 2006 و درست چند ماه پس از استعفایش از ریاست باشگاه رئال مادرید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فایل صوتی پرس در گفت‌و‌گو با تعدادی دیگر از مسئولان باشگاه شدیداً از رائول گونزالس و ایکر کاسیاس ستارگان و کاپیتان‌های وقت کهکشانی‌ها انتقاد می‌کند. در ادامه فایل صوتی دیگری مربوط به همان زمان از پرس توسط «کنفیدنسیال» منتشر شد و این بار رئیس رئال مادرید به کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو حمله و از آنها انتقادهایی کرد. این فایل صوتی به صورت مخفیانه توسط خوسه آنتونیو آبیان خبرنگار اسپانیایی ضبط و حالا پخش شده است.

باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای کوتاه روی خروجی حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» اعلام کرد: «برنامه تراتزیستور از شبکه رادیویی اوندا سِرو فاش کرد که آبیان در سال 2011 ملاقاتی با ادواردو فرناندس دبلاس نایب رئیس باشگاه رئال مادرید در رستوران کومبارو داشته و از او با درخواست دریافت 10 میلیون یورو باج‌خواهی کرده تا فایل صوتی ضبط شده غیرقانونی و دستکاری شده را از بین ببرد».

افشای یک فایل صوتی جنجالی دیگر از رئیس رئال مادرید/ پرس این بار به رونالدو و مورینیو حمله کردانتشار یک فایل صوتی جنجالی؛ حمله تند پرس به رائول و کاسیاس

پیش از این پرس در بیانیه‌ای که در سایت رسمی باشگاه رئال مادرید منتشر شده بود، گفته بود: درباره گزارش نشریه کنفدینسیال که در آن عباراتی منسوب به من منتشر شده است، لازم می‌دانم که در مورد برخی نکات شفاف‌سازی کنم: عبارات بازتولید شده در مکالمه‌ای که به صورت مخفیانه توسط آقای خوسه آنتونیو آبیان (خبرنگار اسپانیایی) ضبط شده، چیزهایی است که او سال‌ها سعی در فروش آنها داشت و موفق نمی‌شد. عجیب است که حالا با وجود گذشت این همه زمان، نشریه کنفیدنسیال آنها را امروز منتشر کرده است. چیزی که منتشر شده تنها گزیده‌ای از یک گفت‌و‌گوی طولانی با مفهومی کلی‌تر است.

در ادامه اظهارات پرس آمده بود: من دلیل اینکه چرا الان و بعد از گذشت این همه سال از زمان بیان آن جملات، چنین چیزی باید منتشر شود را درک می‌کنم و آن را مرتبط با نقشم به‌عنوان یکی از نیروهای محرکه پشت سوپرلیگ می‌دانم. من رسیدگی به این موضوع را به وکلایم سپرده‌ام و آنها در حال بررسی ماجرا برای انجام اقدامی مقتضی هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید باشگاه رئال مادرید فایل صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 57 بازی بایرن و رئال مادرید، هری کین در حال آماده شدن برای زدن پنالتی خود بود که جود بلینگام چیزی در گوش او گفت. 

جود به کین چه گفت؟ بسیاری از رسانه ها تلاش کرده اند تا بفهمند که گفت و گو بین بازیکن رئال مادرید و مهاجم بایرن مونیخ چه بوده است.

هری کین نتیجه را 2-1 کرد و به این ترتیب چهار دقیقه بعد از گل مساوی سانه، ورق را برگرداند تا شیطنت جود بی نتیجه باشد. تمرکز کین با وجود اینکه بلینگام چیزهایی را در گوشش می گفت، اصلاً از بین نرفت. حتی داور مسابقه از جود خواست که محل پنالتی را ترک کند.

در میکسدزون ورزشگاه، آبراهام پی رومرو، روزنامه نگار ال‌موندو، از مهاجم تیم باواریایی در مورد آن لحظه سوال کرد و کین گفت: «من واقعاً در آن لحظه متوجه نشدم او به من چه گفت. دیرتر با جود صحبت کردم و او به من گفت که می دانسته که قرار است به سمت چپ شوت کند و این را به لونین گفته است. اما خب، فکر می کنم پنالتی خوبی زدم.»

کین پیشتر در مورد آن صحنه گفته بود: «راستش را بخواهید، نمی‌دانم او چه گفت. من در حال خودم بودم و به اطرافم توجهی نداشتم. مطمئنم که او سعی می‌کرد که چیزهایی بگوید که باعث شود تمرکزم از دست برود.»

دیگر خبرها

  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • اهدایی بایرن به بنیاد بکن‌باوئر: چک نیم میلیون یورویی!
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال