Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته بهزیستی در ارتباط ویدئو کنفرانس با معاون وزیر کار و رئیس سازمان بهزیستی کشور ، ۳۴ واحد مسکونی در هرمزگان به بهره برداری رسید و به مددجویان بهزیستی تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سرپرست بهزیستی هرمزگان گفت : هفت واحد مسکونی به نمایندگی از این ۳۴ واحد در بخش جناح شهرستان بستک به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ابراهیم حسن نژاد ، از مجموع این واحد‌ها ۴ واحد مسکونی در پارسیان ، ۴ واحد در بندرخمیر ، ۷ واحد در بندرعباس ، سه واحد در بندرلنگه ، رودان سه واحد ، میناب سه واحد و در شهرستان‌های قشم ، جاسک و حاجی آباد هر کدام یک واحد مسکونی ساخته شده است.

وی گفت : هر واحد مسکونی ۶۵ تا ۷۰ متر زیربنا دارد و برای ساخت هر واحد نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

سرپرست بهزیستی هرمزگان افزود : از ابتدای اجرای طرح نهضت تامین مسکن در هرمزگان تاکنون هزار و ۹۳۵ واحد مسکونی به مددجویان و معلولان بهزیستی هرمزگان واگذار شده است.

به گفته حسن نژاد ، اکنون نیز هزار و ۳۲۶ واحد مسکونی در دست ساخت است که از این شمار ۵۰۲ واحد در مرحله نازک کاری قرار دارد.

وی گفت : واگذاری مسکن به معلولان و نیازمندان زیر پوشش بهزیستی برای حمایت از جامعه هدف شامل معلولان سرپرست خانوار ، زنان سرپرست خانوار ، خانوار‌های دارای حداقل دو عضو معلول تحت تکفل ، زنان و دختران خود سرپرست بالای ۳۵ سال ، فرزندان مرخص شده از مراکز شبانه‌روزی بهزیستی و بهبود یافتگان انجام می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تحویل مسکونی مددجویان بهزیستی هرمزگان واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: در ساخت مسکن هدف این است که با یک آورده مختصر از طرف کارکنان انتظامی و با استفاده از کد ۶۲ و وام نهضت ملی مسکن، احداث ۷۶۴ واحد مسکونی کلنگ‌زنی شود.

وی افزود: در جلسه قرارگاه مسکن انتظامی استان کرمانشاه موضوعات مربوط به مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات جهادی و حرفه‌ای طی یکسال گذشته برای ساخت مسکن کارکنان فراجا در استان کرمانشاه، اکنون در فاز نخست ۵۴۶ واحد مسکونی و در فاز دوم ۶۴ واحد مسکونی با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اتمام است و به زودی تحویل کارکنان انتظامی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار حاجیان تصریح کرد: زمینی به مساحت ۱۱ هکتار تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن با هدف احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در یک برنامه پنج ساله اخذ شده است تا ساخت ۱۳۷۶ واحد طی سه سال تکمیل شود، مابقی واحدهای مسکونی نیز در یک برنامه و دو سال احداث می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه زیرساخت لازم آماده است و به لحاظ خط اعتبار مالی نیز مذاکراتی انجام شده است.

کد خبر 751288

دیگر خبرها

  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت