Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی گفت: روحانی افزود: در این دولت از ۱۲ هزار کیلومتر بزرگراه تقریبا به ۲۰ هزار کیلومتر یعنی معادل حدودا ۶۰ درصد رسیده‌ایم. ۶ هزار کیلومتر هم در دست اجرا داریم و اگر این در دست اجرا را هم حساب کنیم می شود تقریبا دو برابر.

به گزارش خبرنگار برنا، «حسن روحانی» در مراسم آئین بهره برداری از طرح های ملی وزارتخانه های راه و شهرسازی و ورزش و جوانان گفت: در ریل گذاری این دولت حرکت شتابان  وخوبی داشته است ودر روزهای اینده  افتتاح پروژه های ریلی در کشور را پیش رو خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 چندین استان ما در کشور به شبکه ریلی سراسر کشور متصل شده است که این اتصال حایز اهمیت بوده است خصوصا در اتصال هایی که در ترانزیت نقش داشته است. از افتخارات این دولت ابادانی سواحل مکران  است خصوصا پروژه جاسک و چابهار و اب شیرین کن خلیج فارس به دریای عمان.

او ادامه داد: ساحل مکران امروز اباد و ابادتر میشود و اسکله نفتی مهم که در تاریخ ایران بی نظیر است در طی روز های اینده مورد بهره برداری قرار میگیرد و از جاسک هم نفت ما صادر خواهد شد همانند خارک که سالیان دراز این کار صورت میگرفت.

روحانی بیان کرد: در زمینه ورزش حرکت خوبی انجام شده است. چند امار را وزیر اعلام کرد که  مهم بود یکی خانه ورزش روستایی است که  در اغاز دولت 600 خانه بوده و امروز به  7000 هزار رسیده است  که12 برابر شده است این به معنای عدالت ورزشی و توجه به گسترش روستا هاست.

رئیس جمهور مطرح کرد: میلیون ها انسان در سراسر کشور تلاش کردند و این افتخارات تلاش همه مردم  است، تلاش کارگران و مهندسین و طراحان  و وزارت خانه ها است که در این شرایط سخت کار بزرگی را  رقم زدند.

روحانی افزود: در این دولت از ۱۲ هزار کیلومتر بزرگراه تقریبا به ۲۰ هزار کیلومتر یعنی معادل حدودا ۶۰ درصد رسیده‌ایم. ۶ هزار کیلومتر هم در دست اجرا داریم و اگر این در دست اجرا را هم حساب کنیم می شود تقریبا دو برابر.

رئیس جمهور بیان کرد: اینکه امروز موفق هستیم و ۳۲۱ کیلومتر پروژه بزرگراهی و راه اصلی را به ارزش ۲۰ هزار میلیارد تومان در یک روز افتتاح می کنیم، جای خوشبختی است. امروز 81 مین روز افتتاح دولت بود. اگر ترامپ خبیث نبود مردم می دیدند آمار اقدامات دولت چقدر بالاتر بود. دولت در شرایط تحریم، تولید و جهش تولید و مانع زدایی را محقق کرد. یکی از افتخارات دولت تقویت حمل و نقل بوده است. در تمام بخشهای حمل و نقل کارهای بزرگی انجام داده ایم.

در حال تکمیل

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارتخانه راه و شهرسازی ورزش و جوانان دولت خلیج فارس ایران نفت بزرگراه حمل و نقل حسن روحانی هزار کیلومتر دست اجرا ۲۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان عصر پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: در هر گوشه از این استان شاهد برپایی کارگاه‌های عمرانی مسکن و راه هستیم که به چشم می‌آید.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی در قالب ۴۰ کارگاه راهسازی در دست اجرا بوده که حاصل کار مجموعه راه و شهرسازی با تلاش شبانه روزی و تصمیم گیری درست و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این استان است.

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی اختصاص داده شده که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه این بخش در استان است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز شاهد ارتقای شاخص‌های راه و مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از احداث راه‌ها از مسیر قانونی بود که درگذشته مورد توجه نبود.

هیچ قطعه راه بلاتکلیف در آذربایجان غربی وجود ندارد

معتمدیان با تاکید بر اینکه هیچ قطعه راهی در آذربایجان غربی وجود ندارد که بلاتکلیف باشد، گفت: تمامی مسیرهای این استان دارای برنامه کاری و عمرانی جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی هستند که در این بین، مسیر رازی - خوی از جمله محورهایی است که در حال تبدیل به مسیر اقتصادی بین‌المللی است.

وی افزود: با پایان یافتن اجرای طرح توسعه این مسیر، مرز رازی به مسیری بین المللی برای دستیابی به بازار هدف جهانی تبدیل خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی از مزیت‌های اقتصادی این استان، ترانزیت است که در تمامی جوانب آن برنامه‌های گوناگونی در حال انجام است.

اخذ ۹۰۰۰ سند مالکیت تک برگی در آذربایجان غربی

مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی هم در این آئین گفت: با تمام توان با همکاران حود در تلاش برای رو سفیدی میان مردم بودیم تا با راه اندازی نهضت کارهای عمرانی، اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

سیدمحسن حمزه‌لو افزود: در دولت سیزدهم با حمایت همه جانبه توانستیم بیش از چهار برابر میانگین کشور در ۵۴ ماه گذشته بزرگراه و راه اصلی احداث کنیم.

وی اضافه کرد: اخذ ۹ هزار فقره سند مالکیت تک برگی در این استان و کسب رتبه نخست کشوری در برنامه اجرایی نهضت ملی مسکن از جمله دستاوردهای اداره کل راه و شهرسازی بود.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این آئین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی در کنار کار حرفه‌ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه‌دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه‌های بازآفرینی شهری نوینی نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

در این آئین رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی معرفی و از خدمات سیدمحسن حمزه لو مدیرکل سابق قدردانی شد.

کد خبر 6088771

دیگر خبرها

  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • موسوی پور: طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی