Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عطاء اله اکبری در حاشیه مراسم  افتتاح ۱۲کیلومتر از قطعه یک بزرگراه زاهدان_خاش به صورت ویدئو کنفراسی توسط رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: برای افتتاح ۱۲ کیلومتر بزرگراه مذکور ۹۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 وی افزود: بیشترین تصادفات محور خاش زاهدان در ۲۵کیلومتری زاهدان از سمت خاش بدلیل وجود روستاها صورت می گیرد که بهره برداری از این ۱۲کیلومتر را در کاهش تصادفات بسیار پر اهمیت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در سالهای اخیر به منظورافزایش ایمنی کاربران جاده ای، صیانت از مزیت ترانزیتی سیستان و بلوچستان و همچنین فراهم شدن زمینه جذب سرمایه گذار برای پروژه های اقتصادی استان با اقدامات جهادی اداره کل راه و شهرسازی استان با وجود تحریم های ظالمانه احداث بزرگراه ها و راه ها شتاب مضاعفی به خود گرفت بطوری که علاوه بر افتتاح ۷۳ کیلومتر بزرگراه در سال ۹۹ در سال ۱۴۰۰ نیز  ۱۲۵ کیلومتر بزرگراه دیگر توسط این اداره کل در دست احداث است.

 اکبری ترانزیت و تجارت را از محورهای اصلی توسعه این استان عنوان کرد و افزود: به منظور بهبود وضعیت راه‌های استان در کنار سایر زیر ساخت‌های توسعه  علاوه بر ساخت ۱۲۵ کیلومتر بزرگراه موجود احداث ۳۵ کیلومتر بزرگراه دیگر نیز در محورهای زابلزاهدان و زاهدان میرجاوه در سال جاری در اولویت این اداره کل قرار دارد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: زاهدان سیستان و بلوچستان وزیر راه و شهرسازی خاش کیلومتر بزرگراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،رئیس پلیس راه بم _ زاهدان گفت: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در محل پارکینگ استقبال، ورودی شهر بم به سمت بلوار خلیج فارس برخورد کرد.

سروان نعیم مفلحی افزود: دربرخورد این خودروی سواری دو نفرکشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

وی با اشاره به مجروحیت چهار و مرگ دو نفر(مادر و فرزند خردسالش) در این حادثه رانندگی، گفت: علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.

 رئیس پلیس راه بم_ زاهدان به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

دیگر خبرها

  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • اولین تصاویر از درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان | ویدئو
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده