Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@00:53:13 GMT

جشنواره بازی‌های فکری در کرمانشاه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۱۰۶۷

جشنواره بازی‌های فکری در کرمانشاه برگزار می‌شود

ایسنا/کرمانشاه رئیس کمیته بازی های فکری هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه از برگزاری اولین دوره جشنواره بازی های فکری در کرمانشاه خبرداد.

مهدی قادری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری یک برنامه همگانی در کرمانشاه، اظهار کرد: این برنامه با عنوان جشنواره بازی های فکری روز جمعه(۲۵ تیر) از ساعت ۱۸ عصر تا ۲۲ شب در پارک نوبهار کرمانشاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در این جشنواره بازی های فکری رومیزی همچون انواع پازل ها و مکعب روبیک، چرتکه و محاسبات ذهنی و ... را خواهیم داشت.

رئیس کمیته بازی های فکری کرمانشاه افزود: باتوجه به اینکه این برنامه برای غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده ها و بویژه نوجوانان و جوانان در شرایط کرونایی تدارک دیده شده، بنابراین در فضای باز و پارک های شلوغ شهر آن را برگزار می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در نظر داریم با اجرای این جشنواره که از این پس هر هفته در یک پارک شلوغ شهر برگزار خواهد شد، این موضوع را جا بیندازیم که بازی فقط برای کودکان نیست.

قادری در ادامه در خصوص فواید بازی های فکری یادآورشد: تقویت حافظه، افزایش قدرت یادگیری، افزایش هوش و تمرکز، هماهنگی چشم و دست، بالا بردن اعتماد بنفس، هماهنگی بین دو نیمکره مغز و ....از فواید انجام بازی های فکری است.

وی تاکید کرد: امروزه بازی روبیک یکی از پرفروش‌ترین بازی های فکری در دنیاست و استقبال مردم دنیا هم از آن بسیار بالاست، برای همین ما در این برنامه این بازی را هم گنجانده ایم تا بین مردم تا بیفتد.

برگزاری همایش پیاده روی در پارک شرقی کرمانشاه

یکی دیگر از برنامه های ورزش همگانی کرمانشاه در روز جمعه، برگزاری یک دوره همایش پیاده روی خانوادگی است.

در این رابطه پروین شیخ پور رئیس کمیته پیاده روی هیات همگانی استان کرمانشاه به ایسنا گفت: همایش پیاده روی خانوادگی و دویدن ساعت ۷.۵ صبح روز جمعه در محل پارک شرقی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش به مناسبت هفته ازدواج و عفاف و حجاب برگزار می شود، گفت: این برنامه علاوه بر کرمانشاه در همه شهرستان های استان هم برگزار می شود.

رئیس کمیته پیاده روی استان افزود: کمیته پیاده روی را در همه شهرستان های استان فعال کرده ایم و در تلاشیم تا از این پس تا پایان سال هر هفته ۱۴ همایش پیاده روی را در سطح استان برگزار کنیم.

انتهای پیام


منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش همگاني كرمانشاه بازی فکری جشنواره بازی های فکری همایش پیاده روی رئیس کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از خانواده‌ها، ورزشدوستان و شهروندان بهبهانی همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش پیاده روی  که به نام پویش سلامتی را قدم بزن و به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، شرکت کنندگان در یک فضا پرنشاط پیاده روی کردند.

مژگان اعتبار، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:  پیاده روی نقش بسزایی در کاهش قند خون، فشار خون و در مجموع برای سلامت بسیار مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد