Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احمدرضا دالوند مدیرکل دفتر تامین مسکن کمیته امداد کشور و مدیرکل کمیته امداد در خصوص آخرین وضعیت ساخت منزل مددجویان این نهاد در شهرستان زلزله زده دنا با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

حسین کلانتری در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت کمیته امداد در بحث احداث منازل مددجویان کمیته امداد در شهرستان دنا، اظهار داشت: یکی از دلایل ایجاد وقفه در بحث ساخت منازل و از بین رفتن زمان به خاطر تغییر دادن طرف قرارداد از سوی کمیته امداد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری، بیان کرد: مقرر شد ۵۰ درصد هزینه احداث منازل مددجویان کمیته امداد توسط این نهاد و ۵۰ درصد از سوی استانداری تامین شود.

وی، گفت: در خصوص اردوگاه امداد یاسوج گزارشی از سوی مسئولان امداد استان تهیه و پیشنهادات لازم ارائه شود تا آن را در دستور کار شورای برنامه ریزی قرار دهیم.

نماینده عالی دولت در استان، بیان کرد: در صورت تامین نقدینگی از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

استاندار با بیان اینکه کمیته امداد یک نهاد مقدس و تکیه گاه مردم است، ابراز کرد: کهگیلویه و بویراحمد از نظر جمعیت دومین استان کشور است و دارای بافت روستایی است و انتظار می رود باتوجه به شدت محرومیت و مشکلات کمیته امداد نگاه ویژه ای نسبت به این استان داشته باشد.

احمد رضا دالوند مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد نیز در این نشست با بیان اینکه کمیته امداد در بحث ساخت مسکن برای مددجویان دارای سابقه ۳۰ ساله است، عنوان کرد: بیش از ۲ میلیون خدمت مسکن انجام داده‌ایم و سال گذشته تنها ۱۵۲ هزار خدمت مسکن به مددجویان ارائه شد.

وی، گفت: اولویت ما مناطق روستایی و کمتر برخوردار است و همواره کهگیلویه و بویراحمد در اولویت تخصیص اعتبارات این نهاد قرار می گیرد.

دالوند با اشاره به اینکه در مناطق شهری با کمبود زمین رو به رو هستیم، بیان کرد: در حال رایزنی با وزارت راه و شهرسازی برای واگذاری زمین های رایگان یا به صورت( اجاره ارزان قیمت ۹۹ ساله) هستیم.

وی با اشاره به اینکه در بازه زمانی یک ساله ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن به مردم زلزله زده کرمانشاه تحویل داده شد، گفت: برای این استان وجود مشکلاتی مانع تحویل خانه ها تا قبل از تیرماه شد که تمام تلاش خود را به کار می گیریم که قبل از فصل سرما منازل را به مددجویان تحویل دهیم.

گفتنی است طی تفاهم نامه ای مقررشد تعداد ۱۱۰ واحد مسکونی مددجویی که در زلزله اخیر کاملا تخریب شدند توسط کمیته امداد امام و با مشارکت استانداری استان احداث شود.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد مسکن زلزله کهگیلویه و بویراحمد فارس کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری