Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@20:41:39 GMT

رکورد عجیب و باورنکردنی استقلال مقابل پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۱۱۳۴

رکورد عجیب و باورنکردنی استقلال مقابل پرسپولیس

ورزش سه نوشت: برگزاری شهرآورد تهران در جام حذفی قطعا باعث افزایش حساسیت و جذابیت آن خواهد شد بخصوص اینکه در پایان این بازی، باید یکی از دو تیم برنده از زمین خارج شود و در این نبرد حساس، نتیجه تساوی به ثبت نخواهد رسید.

آخرین تقابل دو تیم در جام حذفی، در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش با تساوی دو – دو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که آبی پوشان در ضربات پنالتی موفق شدند با عبور از سد پرسپولیس، راهی دیدار فینال شوند. هر چند که استقلالی‌ها در ماراتن نفس گیر پنالتی‌ها پیروز بودند، ولی شاگردان مجیدی در جریان بازی موفق به شکست رقیب سنتی خود نشدند و طلسم استقلال در عبور از سد پرسپولیس همچنان پا برجاست.

آخرین باری که استقلال در جریان بازی توانست پرسپولیس را شکست دهد، به تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ باز میگردد. جایی که آبی پوشان با مربیگری وینفرد شفر و با گل به یادماندنی وریا غفوری، از سد پرسپولیس پرمهره و آماده گذشتند. از آن روز تاکنون دو تیم ۸ بار با یکدیگر روبرو شده اند که سهم پرسپولیس ۴ پیروزی بوده و ۴ بازی دیگر نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

طبق قوانین فوتبال و در بازی‌هایی که به پنالتی کشیده می‌شود، نتیجه پایان ۱۲۰ دقیقه ملاک است هر چند یکی از تیم‌ها در ضربات پنالتی برنده می‌شود، اما نتیجه پایانی همان تساوی به ثبت می‌رسد. همانطور که در دربی شماره ۳۱ و در تاریخ ۱۹ اسفند ۶۷ تیم پرسپولیس در ضربات پنالتی از سد استقلال عبور کرد، اما نتیجه آن بازی جزو پیروزی‌های سرخپوشان نیامده و نتیجه تساوی برای دو تیم لحاظ شده است در نتیجه شهرآورد گذشته سرخابی‌های پایتخت نیز در شمارش تقابل‌های رو در رو، با نتیجه تساوی برای دو تیم لحاظ می‌گردد.

با این حساب، استقلال ۱۲۳۲ روز است که نتوانسته در جریان بازی از سد پرسپولیس عبور کند. در این مدت، سرخپوشان فاصله پیروزی هایشان با آبی پوشان را رفته رفته کاهش داده به نحوی که اکنون اختلاف دو تیم تنها یک پیروزی است. یعنی استقلال ۲۶ بار در دربی‌ها برنده شده و پرسپولیس نیز ۲۵ بار و شاگردان مجیدی قصد دارند ضمن شکستن طلسم عدم برتری برابر رقیب دیرینه، یک بار دیگر فاصله خود با سرخپوشان پایتخت را در تقابل‌های رو در رو افزایش دهند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس دربی سد پرسپولیس نتیجه تساوی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس

گوندوعان این فصل بیش از هر فصلی در دوران فوتبالش پاس گل داده است. 

طرفداری | ایلکای گوندوعان در جریان پیروزی 2-4 بارسلونا مقابل والنسیا، دوازدهمین پاس گل خود در این فصل را به ثبت رساند (۷ پاس گل در لالیگا و ۵ پاس گل در تمامی رقابت ها). نقشی که او در تیم ژاوی ایفا می کند، با همه نقش هایش در تیم های سابقش متفاوت است چون او با اختلاف بهترین فصل خودش را از لحاظ تعداد پاس گل تجربه کرده است.

رکورد قبلی گوندوعان 33 ساله در فصل 19-2018 (8 پاس گل) ثبت شده بود. فصل قبل که او همراه با منچسترسیتی سه گانه گرفت، تعداد پاس گل های هافبک آلمانی 7 بود. او در این فصل همچنین 5 بار هم برای بارسا گلزنی کرده است. 

رکورد های پاس گل گوندوعان

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست