Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – سیستم سه دفاعه تیم فوتبال استقلال در هفته‌های گذشته و پس از روی کار آمدن فرهاد مجیدی باعث شده تا آبی‌ها، دو بال راست و چپ در تیم خود داشته باشند که هم ماموریت‌های دفاعی دارد و هم باید در حمله مشارکت کند؛ در بازی‌های گذشته وریا غفوری، احمد موسوی، محمد دانشگر و سبحان خاقانی بازیکنانی بوده‌اند که در این پست از سوی فرهاد مجیدی به کار گرفته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون‌شک گزینه اول مجیدی، کاپیتان تیمش وریا غفوری برای این پست خواهد بود اما آمادگی وریا پس از مصدومیتی که سپری کرده، می‌تواند چالش جدی باشد و این مسئله فرهاد را نسبت به انتخاب وریا مردد کرده است؛ احمد موسوی مقابل سایپا در هفته گذشته به صورت تعویضی به میدان آمد و نمایش نسبتا خوبی داشت.

محمد دانشگر که در بازی با سایپا در قامت مدافع میانی به جای عارف غلامی به زمین آمد، توانست گل دوم تیمش را بسازد، او در بازی با تراکتور هم یک پاس گل داده بود تا میل هجومی خود را این‌چنین نشان بدهد و با آمادگی که از خود نشان داده و البته سابقه درخشانی که از حضور در دربی دارد، احتمالات درباره حضور محمد دانشگر در ترکیب اولیه استقلال را افزایش داده است.

سبحان خاقانی هم که در بازی با سایپا فیکس بود، دچار آسیب‌دیدگی شده و شانس کمی برای رسیدن به دیدار با پرسپولیس دارد؛ هر چند که نام او در لیست استقلال بوده و باید دید در نهایت کدام بازیکن شانس حضور در ترکیب اولیه استقلال برای پر کردن فضای سمت راست آبی‌ها در مصاف با پرسپولیس در دربی ۹۶ را به دست خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس چه کسی دربی ۹۶ را گزارش می‌کند؟/ رقابت فردوسی‌پور و احمدی در گزارش دربی رونمایی از ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال دربی شهرآورد فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است

طرفداری| دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بار دیگر مورد تست های تخصصی فیزیوتراپی قرار گرفت تا تکلیفش برای بازی با سپاهان مشخص شود.

علیرضا بیرانوند در تمرین امروز پرسپولیس مورد معاینه دقیق تیم پزشکی با دستگاه های مخصوص مربوط به سنجش قدرت عضله های دست قرار گرفت تا شانس خود را برای دریافت تایید از سوی آنها و ایستادن در دروازه پرسپولیس برای دیدار با سپاهان پیدا کند. دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس که قبل از آغاز تست پزشکی هم احساس درد ناشی از تحمل وزن داشت با معاینه پزشکان از حضور در دروازه این تیم برای بازی فردا منع شد.

به نقل از مهر، دروازه بان پرسپولیس به هیچ وجه آمادگی لازم را برای مهار شوت های سنگین و چرخش کامل مچ دست ندارد اما اصرار به بازی کردن داشت که منع شد. بیرانوند در بخش هایی از تمرین اختصاصی دروازه بان ها نیز شرکت کرد تا تلاش دوباره ای برای بهبود وضعیت خود داشته باشد اما کمترین شانس را برای ایستادن در چارچوب دروازه تیمش در بازی فردا با سپاهان دارد.

امیررضا رفیعی دروازه بان جوان سرخ ها که در چهار دیدار قبلی این تیم مسوولیت حفاظت از دروازه پرسپولیس را داشت گزینه اصلی ایستادن در چارچوب دروازه سرخپوشان است. با این حال باید دید آیا دستیاران اوسمار می توانند بیرانوند را راضی به یک هفته نیمکت نشینی دیگر در لیگ کنند یا این بازیکن در مهم ترین رویداد پنج هفته آخر تیمش در لیگ برتر فصل جاری شرکت خواهد کرد. دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه ازادی برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟