Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: امکانات بندری کشورمان برای تخلیه کالا ۱۸۰ میلیون تن بود که اکنون به ۲۸۵ میلیون تن رسیده و ۱۰۰ میلیون تن در ۸ سال اخیر افزایش یافته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  روحانی در ادامه سخنانش در مراسم بهره برداری از طرح‌های ملی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و ورزش و جوانان از طریق ارتباط تصویری افزود: از این رقم ۸ میلیون تن به ظرفیت بندر چابهار اضافه شده که بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور تصریح کرد: این پیشرفت‌ها درحالی است که با کرونا و تحریم مواجه بودیم و اگر ترامپ خبیث در دنیای سیاست امریکا نبود، مردم می‌دیدند که این آمار و ارقام کجا بود و خدمات دولت در این ۸ سال چقدر بیشتر بود. او ضربه بزرگی به مردم امریکا و ملت‌های جهان، فلسطین، منطقه و ایران زد.

آقای روحانی گفت: البته اینکه این دستاورد‌ها را تکریم می‌کنم بحث شخص من مطرح نیست بلکه بحث میلیون‌ها انسان مطرح است که در این ۸ سال در سراسر کشور تلاش و فعالیت کردند و این افتخارات مانند ایجاد سالن‌های ورزشی، بزرگراه‌ها و دیگر طرح‌ها ثمره تلاش کارگران، مهندسان و طراحان است که این کار‌های عظیم را در این شرایط سخت انجام دادند و بازهم انجام خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به دستاورد‌های حوزه ورزش، افزود: بنا براعلام وزیر ورزش و جوانان، آمار خانه‌های ورزش روستایی در آغاز دولت یازدهم ۶۰۰ واحد بود که اکنون به ۷ هزار واحد یعنی ۱۲ برابر افزایش یافته که این نشانه عدالت ورزشی و توجه ویژه دولت به روستاییان است.

 روحانی گفت: توجه ویژه دولت به روستاییان از نظر ارایه خدماتی مانند آب، برق، جاده، بهداشت، آموزش، ورزش و اتصال به اینترنت در این ۸ سال با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.
رئیس جمهور افزود: در این روز‌های اخیر صد درصد تمام روستا‌های ۲۰ خانوار به بالا به شبکه اینترنت پرسرعت متصل شدند که این کار بسیار عظیمی برای آبادانی روستا‌ها بود.

وی عدالت ورزشی را برای روستاییان بسیار مهم دانست و گفت: ایجاد خانه‌های جوان در روستا‌ها را در آغاز دولت یازدهم از صفر شروع کردیم و اکنون ۱۴۲ خانه جوان دایر است که تا پایان امسال به ۲۰۰ خانه جوان می‌رسد که این اهمیت دارد.

رئیس جمهور افزود: نشاط، فعال شدن، آموزش و اجرای فوق برنامه‌ها در خانه‌های جوان روستایی برای ما مهم است.

آقای روحانی گفت: امروز برای ما خوشحال کننده است که دیدیم برخی از جاده‌های مهم که در سیل سال ۹۸ نابود و طرح موقت آن در آن موقع اجرا شده بود بخش بزرگی از آن‌ها امروز به بهره برداری رسید که برای ما اهمیت دارد به ویژه جاده‌هایی که مسیر اتصال میان استان ها، بنادر و مراکز کشور است. برچسب ها: رئیس جمهوری ، روحانی ، بنادر ، طرح های ملی راه ، وزارت ورزش ، وزارت راه و شهرسازی ، بهره برداری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهوری روحانی بنادر طرح های ملی راه وزارت ورزش وزارت راه و شهرسازی بهره برداری رئیس جمهور میلیون تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 

ایسنا/قم استاندار قم گفت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و تسهیل ارائه خدمات به آنان، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در سفر هفته آینده آیت‌الله رئیسی به قم افتتاح می‌شود.

سیدمحمد آقامیری امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه‌گذاری در قم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم، اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود؛ هر چقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم اشتغال‌ هم افزایش خواهد یافت.

آقامیری با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی آنان خواهیم بود.

استاندار قم گفت:‌ منابع بانکی کشور محدود است؛ لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که اگر بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در پایان با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی