Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:48:59 GMT

سلب صلاحیت مجوز ۲۴ معدن در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۱۳۴۸

سلب صلاحیت مجوز ۲۴ معدن در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه درحال حاضر ۱۶۸ پروانه بهره‌برداری از معادن در استان وجود دارد، گفت: در سال ۱۳۹۹ حدود ۱۹۲ معدن در استان وجود داشت که پس از برگزاری دو جلسه در شورای معادن استان مجوز ۲۴ معدن سلب صلاحیت شد.

مهرداد قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت معادن موجود در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: درحال حاضر ۱۶۸ پروانه بهره‌برداری از معادن در استان وجود دارد که از این تعداد ۵۶ معدن غیرفعال و ۱۱۲ معدن درحال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: در سال ۱۳۹۹ حدود ۱۹۲ معدن در استان وجود داشت که پس از برگزاری دو جلسه در شورای معادن استان مجوز ۲۴ معدن سلب صلاحیت شد، این ۲۴ معدن در اختیار شورای معادن استانی قرار داشت، اما براساس یک ماده مدنی، گروه چهار یعنی سنگ تزئینی در اختیار استان نیست، بنابراین فرم‌های ماده ۲۰ و اعمال سلب صلاحیت ۱۲ مورد از معادن از سوی مسئولان استان تکمیل و به وزراتخانه ارسال شد.

وی ادامه داد: بنابر درخواست تعدادی از بهره‌برداران این معادن نیز به آن‌ها فرصت داده شده است که در سال‌جاری فعالیت معادن را آغاز کنند، همچنین تعدادی از این معادن با مشکلات محلی رو به رو هستند و با وجود اینکه تمایل به فعالیت دارند و حقوق دولتی نیز پرداخت می‌کنند ،اما به دلیل وجود این مشکلات محلی قادر به شروع فعالیت نیستند، البته بهره‌برداران از این معادن از طریق قوه قضاییه به دنبال حل مشکلات خود هستند.

قاسمی در خصوص بیمه کارگران مشغول به کار در معادن چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: تمامی معادن موجود در استان برای پرسنل خود بیمه شخص ثالث و بیمه حوادث اخذ می‌کنند و در این خصوص هیچ مورد استثنایی وجود ندارد به این معنی که تمامی معادن موجود در استان دارای بیمه هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی چهارمحال و بختياري معادن چهارمحال و بختیاری استان وجود سلب صلاحیت ۲۴ معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دور برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ امید کشور درشهرکرد
- برگزاری دوره مربیگری فوتسال در چهارمحال و بختیاری

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست