Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@15:57:01 GMT

دستگیری عامل حمله به ۲ مامور شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۱۳۵۲

دستگیری عامل حمله به ۲ مامور شهرداری تهران

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری فردی که به دو مامور و خودروهای شهرداری تهران حمله ور شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید راستی در این باره گفت: اواخر بهمن ماه سال گذشته چند فرد ناشناس با حمله به ماموران اداره پسماند یکی از شهرداری های مناطق تهران، ضمن ایجاد ضرب و شتم و مجروح کردن دو نفر از کارکنان این منطقه با ضربات چاقو و سلاح سرد اقدام به تخریب سه دستگاه خودروی دولتی متعلق به شهرداری این منطقه نیز کرده و قبل از حضور مأموران از محل وقوع جرم متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت بلافاصله رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار دادند، گفت: در همین راستا نیز ضمن  هماهنگی با مرجع قضائی و انجام یک طرح ریزی جامع و کامل نهایتا پس از چندین ماه کار شبانه روزی و تعقیب و مراقبت، روز گذشته مخفیگاه نفر اصلی این پرونده که به یکی از روستاهای دورافتاده در یکی از شهرستان های شمال غربی کشور گریخته بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه این فرد دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

راستی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: این فرد در اظهارات اولیه خود به بزه ارتکابی اعتراف کرد و هدف و انگیزه اش از این اقدام مجرمانه را اختلاف حساب با یکی از مأموران اداره پسماند شهرداری و عدم انجام سفارشات کاری خارج از قواره و ضوابط اداری توسط مأموران این شهرداری در سنوات گذشته که وی را متحمل ضرر و زیان های مالی کرده بود، اعلام کرد.


رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی خسارت های وارده به این شهرداری را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر همدستان این فرد نیز ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران شهرداري تهران شهرداری تهران پلیس امنیت عمومی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 

 علیرضا محمدی گفت: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می‌کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی تصریح‌کرد: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با بنده در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان تأکید کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن ها طبق قانون برخورد می شود و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات از سوی پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان