Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@02:14:47 GMT

وکیل تخلفات اداری تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۱۳۵۴

وکیل تخلفات اداری تهران

بخش مربوط به وکیل تخلفات اداری تهران در واقع یک بخش تخصصی از وکالت نیست بلکه به وکیلی گفته می شود که در حوزه تخلفات اداری بیشترین تجربه را دارد. بر این مبنا تخلفات اداری که وکیل تخلفات اداری تهران باید به آنها رسیدگی کند دارای دو دسته جدا هستند که در زیر به آن اشاره میکنیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گروه وکلای پارسا، برای آشنایی با وکیل تخلفات اداری تهران به نکاتی اشاره می‌کنیم که شامل است از :

۱-تخلفات اداری قابل تجدید

در تخلفات اداری بعضی از تخلفات کارمندان در دادگاه قابل تجدید نظر هستند که عبارتند از:

-جدا شدن کارمند متخلف به صورت دائم از خدمات و کارهای دولتی و همچنین دستگاه های مربوطه

-تقلیل سنوات کارمند متخلف و یا بازنشستگی پیش از موعد

-اخراج شدن کارمند متخلف از دستگاه اداری مربوطه

-تغییر دادن محل خدمت کارمند متخلف به محل های بی امکانات و دور

-انفصال فرد متخلف از یک ماه تا یک سال

-باز خرید کارمند متخلف البته در صورتی که اندازه سنوات خدمت او از بیست سال کمتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲-تخلفات اداری غیر قابل تجدید

این نوع تخلفات شامل موارد زیر است:

-دادن اخطار به صورت کتبی به پرسنل متخلف بدون درج شدن این موضوع در پرونده او

-توبیخ کارمند متخلف به صورت کتبی و درج شدن موضوع تخلف در پرونده او

-کسر شدن حقوق پرسنل متخلف به مدت ده روز تا یک سال

-محروم شدن پرسنل متخلف از رسیدن و ارتقا آنها به پست های مهم و مدیریتی

-تنزل مقام شغلی کارمند متخلف

مهم ترین خصوصیت وکیل تخلفات اداری تهران

بهترین وکیل تخلفات اداری کسی است که با داشتن مهارت و توانایی های لازم در حوزه تخلفات اداری و داشتن حسن شهرت و اعتبار کافی از پس رفع اتهام از موکلین خود به خوبی بر می آید. مهمترین خصوصیت یک وکیل تخلف اداری داشتن صداقت در زمینه ی کاری اش می باشد. البته علاوه بر این مورد باید یک فرد مسئولیت پذیر و رازدار نیز باشد.

افراد در هنگام انتخاب وکیل باید دقت کنند که وکیلی را انتخاب کنند که تجربه و مهارت کافی را داشته باشد و همچنین اسرار شخصی آنها را به خوبی حفظ کند. البته یک وکیل خوب علاوه بر موارد ذکر شده باید دارای فن بیان خوب و روابط عمومی بسیار بالایی باشد تا بتواند به خوبی از موکل خود دفاع کند.

اگر یک وکیل تخلفات اداری تهران در زمینه ی کاری خود صداقت نداشته باشد افراد نمی توانند به او اعتماد کنند. کارمندانی که به آنها برچسب تخلف اداری زده شده است می توانند با انتخاب یک وکیل خوب در کوتاه ترین زمان ممکن از خود رفع اتهام کنند.

خدمات وکیل تخلفات اداری تهران

کار کردن در حوزه تخلفات اداری به مهارت و تجربه خاصی نیاز دارد که در زمان تحصیلات آکادمیک بحث زیادی در مورد آن نمی شود و فرد در دوران کاری خود به این خصوصیات دست پیدا می کند و افراد باید با توجه به تجربه و مهارت وکیل در حوزه تخلفات اداری برای سپردن پرونده به او و یا مشاوره مراجعه کنند. البته افراد با مراجعه به سایت ها و یا پرس و جو کردن از افرادی که قبلا پرونده تخلف اداری داشته اند می توانند بهترین وکیل تخلفات اداری تهران را برای مشکل خود پیدا کنند.

بعضی از خدماتی که وکیل تخلفات اداری تهران در این زمینه ارائه می دهد عبارتند از:

۱-اعتراض به رای صادره برای کارمند متخلف و اصلاح نظر داوران و هیئت منصفه در مورد پرونده

۲-مشاوره دادن در حوزه تخلفات اداری

۳-صادر کردن درخواست تغییر مکان جغرافیایی محل خدمت کارمند متخلف یا توقف حکم اخراج او

۴-درخواست باطل کردن رای صادره در مورد کارمند متخلف با ارائه دادن مدارک و اسناد معتبر

همانطور که می دانید کار وکالت در حوزه تخلفات اداری نیازمند مهارت بالا و تجربه کافی در این حوزه است. پس افراد برای قانع کردن قاضی و هیئت منصفه باید از یک وکیل کارآزموده و با تجربه و آشنا به قوانین اداری کمک بگیرند تا بتوانند مشکل پرونده خود را در کوتاه ترین زمان به بهترین شکل ممکن حل و از خود رفع اتهام کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حوزه تخلفات اداری کارمند متخلف وکیل تخلف یک وکیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل

به گزارش خبرآنلاین، وکیل بابک زنجانی گفت: با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از مدت گذراندن مدت حبس می‌گذرد مطابق قوانین و مقررات موکل امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را داراست.

رسول کوه‌پایه‌زاده در گفتگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی اظهار کرد: خوشبختانه مطابق دادنامه قطعی صادره از سوی شعبه ۳۸ دیوان عالی کشور که صراحتاً اعلام نموده است چنانچه موکل آقای بابک زنجانی بتواند بدهی خود را پرداخت نماید مستحق بهره‌مندی از مقررات ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی می‌باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه اموال مربوطه به کشور مسترد گردیده و بدهی کاملاً تسویه شده است با درخواست دادگستری کل استان استان تهران و تایید ریاست محترم قوه قضاییه رهبر معظم انقلاب با درخواست عفو موکل موافقت فرمودند و مجازات اعدام به ۲۰ سال حبس تقلیل یافت.

وکیل بابک زنجانی بیان کرد: اینک با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از مدت گذراندن مدت حبس می‌گذرد مطابق قوانین و مقررات موکل امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را داراست و دوران تحمل زندان به پایان رسیده است.

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901325

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • شورای اداری استان تهران
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • واکنش وکیل زنجانی به نقض حکم اعدام موکلش
  • بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم