Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@21:31:19 GMT

دردسرسارق کفش‌دزد برای اهالی ستارخان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۱۳۸۷

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق دردسرساز محله ستارخان که ده‌ها جفت کفش را از آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی به سرقت برده بود، خبر داد. ناطقان: سرهنگ علیرضا ناصری نژاد با اشاره به این پرونده گفت: در روزهای اخیر موارد متعددی از سرقت کفش ساکنان و مهمانان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی واقع در محله ستارخان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که به همین دلیل نیز گروهی از ماموران در کلانتری ۱۱۸ ستارخان مامور رسیدگی به این موضوع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این متهم ده‌ها جفت کفش را از جاکفشی و پشت در منازل سرقت کرده بود، گفت: ماموران تصاویر دوربین‌های مداربسته موجود در برخی از آپارتمان‌ها یا اطراف آنها را بررسی کرده و سرانجام موفق به شناسایی هویت سارق شدند.

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در ادامه با شیوه ها و شگردهای پلیسی محل تردد و زندگی این فرد به دست آمده و با کسب این اطلاعات ماموران اقدام به هماهنگی قضایی و دستگیری متهم در فرصتی مناسب کردند.

ناصری نژاد با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد به جرم خود اعتراف و اقرار کرد که دستکم از پنجاه آپارتمان اقدام به سرقت ده‌ها جفت کفش کرده است.

به گفته وی متهم دستگیر شده به همراه پرونده تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. منبع: ایسنا برچسب ها: دردسر ، سارق کقش دزد ، ستارخان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دردسر ستارخان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان

سرهنگ علی تجری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط یکی از اراذل و اوباش معروف با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان گرگان، بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با سلاح سرد اقدام به درگیری و مزاحمت کرده و موجب اخلال در نظم عمومی شده است که متهم با مشاهده ماموران انتظامی به سمت آنها حمله ور شد.

سرهنگ تجری با اشاره به اینکه علی رغم تذکر و هشدار پلیس این فرد شرور به اعمال مجرمانه خود ادامه داد، گفت: ماموران کلانتری به سرعت وارد عمل شده و ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مراکز درمانی و مداوای اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی