Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:04:33 GMT

سهم آلایندگی فامنین ۴۴.۴ درصد تعیین شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۱۴۰۲

سهم آلایندگی فامنین ۴۴.۴ درصد تعیین شد

ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و  فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از پیگیری‌ها بالاخره سهم آلایندگی برای فامنین پس از سال‌ها به میزان ٤٤.٤ درصد تعیین شد، افزود: برخورداری از سهم آلایندگی باعث کاهش محرومیت فامنین‌ می‌شود.  

 به‌گزارش ایسنا، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در دیدار با اعضای منتخب شورای اسلامی شهرستان فامنین،  با اشاره به محرومیت منطقه فامنین، گفت: رفع محرومیت این منطقه برای ما مهم است و از روز اول نمایندگی پیگیر رفع محرومیت آن منطقه هستیم تا شاهد رشد فامنین باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی با بیان اینکه سهم آلایندگی فامنین را حدود یک سال است که پیگیری می‌کنم، اظهار کرد: در پیگیری، مشخص نبود این سهم پرداخت شده یا نه و اگر پرداخت شده به چه کسی یا نهادی پرداخت شده است.

نماینده مردم همدان و  فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از پیگیری‌ها بالاخره سهم آلایندگی برای فامنین پس از سال‌ها به میزان ٤٤.٤ درصد تعیین شد، افزود: برخورداری از سهم آلایندگی باعث کاهش محرومیت فامنین‌می شود.  

وی  با اشاره به محرومیت بالای شهرستان فامنین، تأکید کرد: متأسفانه با نگاه رأی آوری و سبد رأی به برخی مناطق نگاه می‌شود که این موضوع باعث ایجاد محرومیت در برخی مناطق شده است. 

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به دیدار با مدیرکل بنیاد علوی، یادآور شد: در این جلسه مقرر شد که بنیاد علوی برای محرومیت‌زدایی در منطقه پیشخور فامنین مستقر شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به مشکل آب آشامیدنی فامنین بر پیگیری این مشکل تا رفع آن تأکید کرد و افزود: در حوزه درمان پیگیر بخش دیالیز و اورژانس بیمارستان فامنین شدیم که تا آخر تیرماه آماده بهره‌برداری شود.

وی با بیان اینکه مناطق فرسوده را پیگیر شوید تا در طرح بازآفرینی قرار گیرد، خطاب به اعضای منتخب شورای اسلامی این شهرستان، افزود: در بحث باز آفرینی ما پیگیر هستیم شماهم پیگیر باشید تا به نتیجه برسد.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به ظرفیت بالای آزادراه در راستای پیشرفت شهرستان فامنین، گفت: فامنین باید به آزادراه دسترسی پیدا کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به تخصیص ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ورزشی ١٥٠٠ نفره فامنین، خاطرنشان کرد: ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری فامنین، ٣٠  میلیارد ریال برای تکمیل حوزه علمیه خواهران و ٥٠ میلیارد ریال برای آب شرب پیشخور تخصیص داده شده است.

حجت الاسلام فلاحی از ایجاد نمایشگاه هوایی پایگاه نوژه خبر داد و با اشاره به بازدیدهای چند باره خود از مسکن مهر این شهرستان، خواستار تسریع در انجام این واحدها شد.

 انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلایندگی محرومیت زدایی نماينده مجلس استانی سیاسی نماینده مردم همدان فامنین در مجلس سهم آلایندگی شورای اسلامی میلیارد ریال حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان خواستار وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان شد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری ۸ اردیبهشت‌ماه در دیدار با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اظهار کرد: حل مشکل معوقات آلایندگی نیاز به پیگیری جدی در چارچوب قانون دارد.
وی ادامه داد: ورود دستگاه قضایی استان به مسائلی که نیاز مردم را رفع می‌کند جنبه عمومی داشته و این ورود در جهت تقویت زیر ساخت‌ها تاثیرگذار خواهد بود.
 رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اهمیت محیط‌زیست و لزوم حراست و صیانت از حقوق مردم در این بخش تاکید کرد: از جمله تاکیدات ریاست قوه قضائیه « پیگیری عوارض آلایندگی » است و دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی که آلایندگی دارند باید وفق مقررات، عوارض آلایندگی را پرداخت کنند.
حجت الاسلام و المسلمین اکبری خاطرنشان کرد: این عوارض باید در راستای ارتقاء امور زیست‌محیطی استان سمنان صرف شود.
رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضایی استان در موضوعات محیط زیستی همچنان ادامه دارد، افزود: حوزه حقوق عامه، بستر وسیعی برای پیگیری نیازها و مطالبات قانونی مردم است.
وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان توسعه عدالت در جامعه را دنبال می کند تا در نتیجه هم‌افزایی و همراهی تمامی مسئولان استانی اهتمام به اجرای قانون صورت پذیرد. 
بهرامعلی ظاهری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان نیز گفت: ورود دستگاه قضایی استان سمنان در موضوعات محیط زیستی موجبات توفیقات بیشتر این سازمان در مسیر پیگیری قانونی تکالیف این سازمان را فراهم آورده است. 
وی عنوان کرد: وصول معوقات و عوارض آلایندگی وفق مقررات پیگیری و نتایج حاصله گزارش خواهد شد.
انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟