Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@21:34:28 GMT

ماموریت سخت و نفس گیر کمالوند در سایپا

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۱۴۲۱

ماموریت سخت و نفس گیر کمالوند در سایپا

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با بردهایی که شب گذشته تیم های نساجی و ذوب‌آهن مقابل پدیده مشهد و نفت مسجدسلیمان کسب کردند، کار سایپای تهران برای بقا در لیگ برتر سخت تر شد. حالا سایپای ۲۳ امتیازی در رده پانزدهم جدول قرار گرفته و بالای سر این تیم ذوب آهن با ۲۶ امتیاز حضور دارد. نفت مسجدسلیمان ۲۸ امتیازی است و نساجی ۲۹ امتیاز اندوخته است؛ در این شرایط ۳ دیدار تا پایان رقابت ها باقی مانده و تلاش تیم ها برای بقا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که سایپا نسبت به سایر تیم ها شانس بقای کمتری دارد. در این شرایط اما فراز کمالوند انگیزه زیادی برای بقای سایپا خواهد داشت.

کمالوند مربی باتجربه خوب می داند در ۳ مسابقه دشوار مقابل گل گهر در سیرجان، آلومینیوم اراک در تهران و تراکتور در تبریز باید امتیازات بالایی را به دست آورد و حداقل از این ۳ مسابقه ۷ امتیاز بگیرد و در این شرایط با توجه به دیدارهایی که تیم های دیگر دارند، سایپا میتواند در لیگ برتر باقی بماند.

نکته امیدوارکننده برای سایپا دیدار رودر روی ذوب آهن و نساجی است که می‌تواند نتیجه اش با برد نارنجی پوشان در این هفته کاملا به سود آنها شود.

حالا کمالوند و شاگردانش امیدوارند که در ۳مسابقه آینده حداکثر امتیازات را از ۳ مسابقه دشوار خود به دست آورند و در نهایت سهمیه لیگ برتری شان را حفظ کنند.

باید دید تا هفته های آینده چه اتفاقاتی در معادلات پایین جدول رخ خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا فراز کمالوند سایپا فراز کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی استان، مرد ۸۵ ساله دچار سکته حاد قلبی برای مداوا از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کاوشگر سمت دور ماه به قمر می‌رود
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • کاوشگر ماه چین به سمت پنهان قمر می‌رود
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار