Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: هر مسئله، مشکل و ابهامی در روند تیم و انتخاب بازیکنان وجود دارد بعد از این المپیک قطعا روشنگری خواهد شد. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال درباره شرایط تیم ملی والیبال و بازیکنان گفت: کار مقدمات سفر تیم ملی از مدت‌ها پیش آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل کمیته المپیک و فدراسیون در حال تلاش هستند که بتوانند تیم را در بهترین شرایط اعزام کنند. با توجه به حرف و حدیث‌های فراوان و شایعات مختلف، 12 نفر تیم ملی مشخص شد. روز گذشته آلکنو در یک فضای بسیار خوب بعد از تمرین تیم، از کادر فنی تشکر و خداحافظی کرد. تیم ملی با عزمی راسخ و دعای مردم شنبه شب عازم مسابقات المپیک خواهد شد.

وی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، با اشاره به تغییرات نهایی و مشخص شدن اسامی تیم ملی زودتر از موعد اظهار داشت: این موضوع به خاطر تمریناتی بود که در روزهای آخر پیش آمد. آلکنو به دلیل خستگی زیاد بازیکنان تمرینات امروز را تعطیل کرد. روز شنبه هم یک تمرین سبک وزنه خواهیم داشت. زمان پرواز ساعت 23:30 است و مستقیم وارد دهکده می‌شویم. هنوز وضعیت بازی‌های تدارکاتی مشخص نیست، چرا که باید شرایط تمرینی به گونه‌ای باشد که پشت سر هم انجام شود و زمان برای گرم کردن بچه‌ها و آماده شدن برای بازی دوستانه وجود داشته باشد که بعید می‌دانم چنین شرایطی فراهم شود. کشورها هم هنوز خبری در این خصوص به ما ندادند. باید وارد آنجا شویم تا ببینیم برنامه به چه شکل است.

خوش خبر درباره حاشیه‌های اخیر تصریح کرد: حواشی به وجود آمده در بدترین زمان و شرایط ممکن برای تیم ملی بود و روی تمرینات و مسائل روحی و روانی اعضای تیم تاثیر گذاشت و یک مقدار دلسردی و عدم تمرکز به وجود آورد. تلاش شد این مشکل برطرف شود اما آنچه مسلم است اینکه این تیم در حال آماده شدن برای المپیک است و در هر لحظه ممکن است هر بازیکنی حذف یا اضافه شود. هر آمدن و رفتنی که همراه با حواشی باشد دیگر نمی‌توان این تیم ملی را نگه داشت. هنوز یک هفته‌ تا شروع بازی‌ها مانده است. همه را به آرامش و انگیزه دادن به تیم ملی دعوت می‌کنم. هر مسئله، مشکل و ابهامی در روند تیم و انتخاب بازیکنان وجود دارد بعد از این رقابت‌ها قطعا روشنگری خواهد شد.

سرپرست تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: آلکنو بعد از مسابقات برنمی‌گردد و داورزنی هم با تاخیر به تیم ملی ملحق می‌شود. با توجه به شرایط کرونایی تمامی تست‌ها را 10 روز قبل از پرواز انجام دادیم. یک تست هم روز گذشته انجام شد. یک تست هم به عنوان آخرین تست قبل از اعزام و پرواز انجام خواهیم داد. بقیه فرم‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای ورود به ژاپن را هم آماده کردیم و امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید.

معرفی نفرات اعزامی تیم ملی والیبال به المپیک/ خداحافظی با میرزاجانپور و عابدینی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام

یوونتوس امیدوار است بتواند مدافع برزیلی خود را در فینال جام حذفی در اختیار داشته باشد.

طرفداری | دنیلو، مدافع برزیلی یوونتوس مدتی به دلیل مصدومیت همراه این تیم نخواهد بود.

با اعلام باشگاه یوونتوس، دنیلو که در جریان تساوی این تیم با رم دچار مصدومیت شد، از ناحیه همسترینگ پای چپ آسیب دیده است. در نتیجه این مدافع بازی یوونتوس مقابل سالرنیتانا در سری آ را به صورت قطعی از دست می دهد و حضور او در بازی چهارشنبه هفته آینده مقابل آتالانتا در فینال کوپا ایتالیا نیز در هاله ای از ابهام است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • معلّمان، قافله‌سالاران کاروان روشنگری