Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،نیک نام ،مسئول اجرایی دوره تربیت کارشناس جمعیت از آغاز سومین دوره تربیت کارشناس جمعیت در مجتمع فرهنگی نور قم با حضور ۶۰ نفر از بانوان خبر داد.

او هدف از برگزاری این دوره‌ها را گفتمان سازی مسئله جمعیت و بیان آثار مثبت افزایش جمعیت در کشور اعلام کرد و گفت: با برگزاری این دوره‌ها به دنبال تربیت کنشگر و کارشناس در زمینه‌ها و ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، پزشکی و سلامت و دینی و با ارائه راهکار‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به این که این دوره از ۲۴ تیر آغاز شده و تا ۱۵ مرداد ادامه دارد، افزود: برای این دوره ۱۶ جلسه آفلاین با توزیع محتوی آموزشی به صورت الکترونیکی در قالب متن و صوت از طریق فضای مجازی و ۳ جلسه نیز به صورت حضوری و در قالب کارگاهی برگزاری خواهد شد.


 نیک نام با بیان این که بانوان حاضر در این دوره‌ها شامل ۶۰ نفر از بانوان نخبه حوزوی، دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و فعالان فرهنگی در دو دوره مقدماتی و تخصصی هستند افزود: این کارشناسان پس از گذراندن دوره در تمام عرصه‌های و ابعاد مرتبط با جمعیت فعال خواهند شد و با تشکیل کارگروه‌هایی در سطح کشور در قالب اعزام مبلغ و گروه‌های جهادی موضوع ارتقا مولفه‌های جمعیت را پیگیری خواهند کرد.


او  با بیان این که گواهی این دوره‌ها از سوی موسسه امام خمینی (ره)، مجمع فعالان جمعیت کشور و موسه اندیشه مستور صادر می‌شود ،گفت: در برگزاری این دوره دستگاه‌های مختلف فرهنگی مختلف مانند مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، سازمان تبلیغات اسلامی قم، پایگاه بسیج، کانون مساجد باهم همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت کشور فرزندآوری دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن اشاره به اقدامات دولت در زمینه اجرای قانون جمعیت و جوانی و حمایت از فرزندآوری بیان کرد: یکی از تکالیف دولت در زمینه حمایت از جوانان و ازدواج و فرزند آوری، اعطای زمین در قالب نهضت ملی مسکن در کنار تسهیلات ساخت است.

وی با بیان اینکه در این استان پنج هزار خانواده مشمول طرح دریافت زمین ۲۰۰ متری رایگان در قالب طرح جوانی جمعیت هستند، تاکید کرد: این خانواده‌ها در کنار زمین از وام بانکی ساخت هم بهره مند می‌شوند.

استاندار سمنان با اشاره به واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های سمنانی در دو مرحله، تاکید کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح در استان یک هزار و ۳۰۰ قطعه زمین به واجدان شرایط یعنی افرادی که فرزند سوم و بیشتر آنها در سال ۱۴۰۰ و بعد از آن متولد شده بود، واگذار شده است.

هاشمی با بیان اینکه در مرحله دوم واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت که با حضور رئیس جمهور در استان سمنان مقارن شد نیز یک هزار و ۱۵۸ فقره زمین به متقاضیان در قالب طرح جوانی جمعیت واگذار شد، افزود: استقبال مردم استان از این طرح خوب بوده است.

وی از تداوم واگذاری زمین به دیگر افراد واجد شرایط در استان سمنان خبر داد و افزود: طبق تعهد برای تمام پنج هزار نفر واجد شرایط این قانون، زمین مورد نیاز تأمین شده و خواهد شد.

کد خبر 6087853

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است
  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان