Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین-معصومه حق جو: مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ و رئیس فرهنگسرای سرو با اشاره به سیاست کاری این مرکز بیان کرد: از ۲۱ تا ۲۷ تیرماه هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است. فرهنگسرای سرو براساس ماموریت سازمانی و رسالت کاری خود در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که توجه، تبیین و ترویج موضوع عفاف و حجاب در سطحی گسترده و همگانی است، اقدام به طراحی و برگزاری چندین ویژه برنامه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«رویا فتحی» گفت: برنامه‌های هفته عفاف و حجاب با عنوان «فارغ از نظر» و با شعار «حیا،‌ تجلی صفات انسانی» با ۲ هدف کلی جریان‌سازی برای تناسب پوشش افراد جامعه با ارزش‌های ایرانی و اسلامی و هم‌چنین ترویج و تقویت حیا در جامعه طراحی شده است.  

رئیس فرهنگسرای سرو از برگزاری جشنواره «مد و لباس ایرانی» خبر داد و گفت: فرهنگسرای سرو در هفته عفاف و حجاب جشنواره «مد و لباس ایرانی» را با هدف شناسایی نخبگان حوزه طراحی لباس و توانمندسازی آنان برای تولید الگوها و لباس‌هایی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی برگزار می‌کند. این جشنواره در نمایشگاه مد و لباس تهران که در مهرماه برگزار می‌شود به کار خود پایان می دهد. 

مجموعه مستند «سلاله» گفت‌وگو با بانوان تازه مسلمان شده درباره حجاب است که به همت فرهنگسرای سرو آماده شده است. فرهنگسرای سرو با ساخت مستندهای «سلاله» سراغ این بانوان رفته و از دریچه‌ای متفاوت به موضوع عفاف و حجاب نگاه کرده است. 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های هفته عفاف و حجاب می توانند به فضاهای مجازی فرهنگسرای سرو مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.
 

کد خبر 614394 برچسب‌ها منطقه ۶ فرهنگسرا زنان - حجاب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۶ فرهنگسرا زنان حجاب هفته عفاف و حجاب فرهنگسرای سرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف

دریافت 45 MB

تصویربردار: مهدیه غفوریان

کد خبر 6094733

دیگر خبرها

  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر