Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن جودوی ناشنوایان از اعزام تیم جودوی زنان‌ و مردان ناشنوا به مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه خبر داد.

محمدرضا لویی مقدم در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان جودوی ناشنوایان، اولین اردوی تیم بانوان جودوکار از فردا (جمعه ۲۵ تیر) با حضور ۲۰ ورزشکار در محل فدراسیون ناشنوایان برگزار می شود و تا ۳۰ تیر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بانوان جودوکار ناشنوا برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جهان  شرکت می کنند و برای شناسایی بهترین نفرات ۶ مرحله اردو تا آبان ماه پیش بینی شده که در نهایت ۳ جودوکار در صورت تایید کادر فنی به رقابتهای قهرمانی جهان فرانسه اعزام خواهند شد.

مقدم همچنین درباره وضعیت تیم مردان برای شرکت در قهرمانی جهان فرانسه اظهار کرد: در بخش مردان مشکلی برای حضور در این رقابتها نداریم و با ۱۰ ورزشکار در رشته های انفرادی، تیمی و کاتا شرکت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: تیم جودوی مردان برای شرکت در قهرمانی جهان فرانسه تا امروز ۲ مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشته و سومین اردو با حضور ۱۴ ورزشکار از یکم مرداد در محل فدراسیون ناشنوایان برگزار می شود و پس از برگزاری چند مرحله اردو، ۱۰ نفر در ۷ وزن برای شرکت در قهرمانی جهان انتخاب خواهند شد.

رییس انجمن جودو ناشنوایان در پایان افزود: تلاش بر این است که پس از ۲ سال دوری از مسابقات با انتخاب بهترین نفرات در بخش جودو زنان و مردان برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جهان به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جودو ناشنوایان مسابقات قهرمانی جهان برای شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس امروز جمعه ایده امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه را در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین رد کرد.

به گزارش ایسنا، اوایل این هفته، ماکرون در مصاحبه‌ای با اکونومیست گفت که در صورت درخواست کی‌یف، امکان اعزام نیرو به اوکراین را رد نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور فرانسه افزود: بسیاری از کشورهای اروپایی رویکرد فرانسه در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین را درک کرده و با آن موافقت کرده‌اند.

در همین حال کامرون در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: من سربازان ناتو را در کشور [اوکراین] نخواهم داشت، زیرا فکر می‌کنم این می‌تواند تشدید خطرناکی در وخامت اوضاع باشد.

این دیپلمات ارشد افزود که فکر نمی‌کند درست باشد که «سربازان ناتو سربازان روسی را بکشند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور