Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار عبدالرضاحاجتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ارزش‌های مفاهیم دفاع مقدس و اهمیت انتقال آن به نسل جوان، اظهار داشت: در طول هشت سال دوران دفاع مقدس ایران اسلامی به هیچ کشوری تعرض نکرد و قصدجنگ با هیچ نقطه ای از جهان نداشت بلکه تنها از خود، نظام،مردم و خاک خود دفاع کرد با این وجود دشمنان با جنگ نرم ایران چهره ای را از ایران به جهان معرفی کردند که خلاف واقع است و این رسالت ما است که بتوانیم ارزش های دفاع مقدس و ایثارگری های رزمندگان را هم به نسل جوان و هم به جهانیان معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رویکرد ما در نهادی که رسالتش ارائه دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است باید مبتنی بر زبان فاخر فرهنگ و هنر باشد؛ هدف ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، انجام اموری است که بر نسل امروز و فردا تاثیرگذار باشد؛ نسل امروز هیچگاه به دنبال جنگ و خونریزی و عواقب ناخوشایند ناشی از آن نیست؛ همانگونه که هویت فرهنگی و دیانت ما نیز به دنبال آن نیست.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: این نسل به شدت تشنه ورود به عرصه های ایثار،جهاد و دفاع از آرمان های ملت و کشور است؛ همانگونه که شهدایی نظیر شهید حججی این نظام و انقلاب را درک کرده و جانشان را برای آرمان‌های این نظام تقدیم کردند.

وی تصریح کرد: حوزه عرضه آثار دفاع مقدس باید با نشاط و جوان پسند شود و این هنر ما است که نسل جوان را با فرهنگ غنی دفاع مقدس و با رویکردی شاداب اما عمیق و تاثیرگذار این حوزه آشنا کنیم چرا که نسل جدید باید این مکتب را به دست آیندگان بسپارند.

سرهنگ پاسدار حاجتی بیان کرد: امید است هنرمندان، فرهیختگان ، نخبگان و جوانان توانمند استان در عرصه های مختلف از این حوزه فاصله نگیرند و با مراجعه به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان،توانایی و هنر و استعدادهای خود را در عرصه های مختلف با موضوع دفاع مقدس به نمایش بگذارند.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان همواره با ساخت فیلم‌های مستند باهمکاری گروه تبلیغات و تلویزیونی سپاه ولیعصر(عج)، تهیه گزارش و روایت‌گری رزمندگان دوران دفاع مقدس سعی در انتقال مفاهیم و ارزش‌های این دوران به نسل جوان دارد. 

برچسب‌ها دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان اهواز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، سیدعلی مهاجر ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ویژه برنامه‌ریزی و هماهنگی سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی با تبیین و روشن‌گری حفظ شود.

مهاجر ادامه داد: در دورانی مراسم فتح خرمشهر را برگزار خواهیم کرد که با الگو گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس به این توان‌مندی نظامی و علمی رسیده‌ایم که عملیات وعده صادق را رقم می‌زنیم.

وی افزود: اکنون برای همه استکبار ستیزان، عدالت خواهان و مظلومان جهان الگویی شده‌ایم و این به گونه‌ای در حال رقم خوردن است که در غزه طوفان الاقصی، در یمن به دست گرفتن کنترل تنگه باب المندب و در غرب موج اسلام خواهی و صهیونیست ستیزی را شاهد هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه مناسبت‌هایی نظیر سوم خرداد و فتح خرمشهر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است، گفت: باید از این فرصت برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم که مطمئناً امید آفرین خواهد بود.

وی یادآور شد: فرمانداران و مدیرانی که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌ها و فعالیت‌های ارزشی را در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی و اجرا کردند به نحو احسنت از آنها تقدیر خواهد شد.

مهاجر با بیان اینکه لازم است به ادارات و دستگاه‌ها سهم سپاری شود، اظهار کرد: انتظار و توقع داریم فضای شهری و فضای رسانه‌ای و مجازی متأثر از این مناسبت ملی شود.

گفتنی است در پایان این جلسه از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد